شهرستانها

مردم مازندران از نامزدها انتظار برنامه دارند

اصولگرایان در برابر اعمال نکرده برخی اصلاح طلبان قرار دارند. یعنی در شرایطی هستیم که آنها در صحنه عمل موفق نبوده اند و این عدم موفقیت را مردم هم می دانند چراکه کار مثبتی انجام نداده و به قول های خود عمل نکرده اند و این کاملا برای مردم مازندران روشن است.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مازندران با استثنایی دانستن شرایط موجود اصولگرایان در استان مازندران گفت: شرایط فعلی اصولگرایان شرایط خاصی است و آنها باید وحدت داشته باشند تا بتوانند موفق شوند.

محمدعلی مینایی فر افزود: اصولگرایان در برابر اعمال نکرده برخی اصلاح طلبان قرار دارند. یعنی در شرایطی هستیم که آنها در صحنه عمل موفق نبوده اند و این عدم موفقیت را مردم هم می دانند چراکه کار مثبتی انجام نداده و به قول های خود عمل نکرده اند و این کاملا برای مردم مازندران روشن است.

مینایی فر در مورد شرایط وحدت یادآور شد: وحدت اصولگرایان بستگی به دو شرط دارد، یکی اینکه از خداوند بخواهیم که به ما توفیق دهد که به نیکان یاری برسانیم یعنی اصولگرایانی که سابقه خوبی در انقلاب دارند و توانسته اند تا به حال انقلابی باقی بمانند و عملکرد خوبی ارائه دهند و نسبت به ارزش های دینی و انقلابی وفادار باشند.

وی در ادامه افزود: شرط دوم این است که با همبستگی و کنار گذاشتن گله های بی حاصل می توانیم هرچه بیشتر سرعت در وحدت خود را به منصه ظهور برسانیم و ساز و کار منطقی برای آن داشته باشیم و این روزها هم روزهای خوبی برای دعا کردن برای موفقیت مومنین است.

این فعال سیاسی در ادامه خاطر نشان کرد: بزرگان اصولگرایی اعلام کرده اندکه وحدت نزدیک است ولی دست های مردد و یا نفوذی به کوره آتش اختلاف می دمند و این از چشم اصولگرایان با سابقه دور نیست. به هر حال ما باید فکری برای تندروی ها داشته باشیم و خود را از فتنه گرانی که در دامن اصولگرایان لانه کرده اند جدا سازیم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی مازندران با اشاره به اینکه مردم باید از برنامه های آینده نمایندگان آتی خود با اطلاع باشند یادآور شد: امروز وقت مناسبی است برای معرفی خود و برنامه های آینده، زیرا برای مردم استان مازندران که خود با مشکلات عدیده ای درگیر هستند، داشتن برنامه و گفتمان جدید برای اصولگرایان مازندران اهمیت دارد و در این شرایط کمک خوبی برای حل مشکلات آنها است. مینایی فر در همین راستا انتقاد را به همراه پیشنهادات سازنده در سطح استان مفید دانست و افزود: انتقاد بدون پیشنهاد امروزه دیگر مورد پسند نیست و مردم انتقاد و بهانه جویی را با پیشنهاد سازنده به خوبی تشخیص می دهند. دبیر حزب مؤتلفه اسلامی مازندران دیدگاه برخی افراد خوشبین به دنیای غرب را مورد نقد قرار داد و افزود: اصلاح طلبان گمان می کنند با نزدیک شدن به آمریکا و اروپا می توان مشکلات کشور را حل کرد لذا این روزها سخن از وابستگی کشور به آمریکا و اروپا را سر می دهند ولی بدانند مردم تجربه 300 ساله ارتباط با بیگانگان برای حل مشکلات را دارند لذا دیگر نمی خواهیم تجربه گذشته را تکرار کنیم. مردم می دانند پیوستن به خارج از کشور به هیچ وجه مشکلات کشور را حل نمی کند و ما اصولگرایان در چنین شرایطی از وحدت ملی دفاع می کنیم .

مینایی فر در خاتمه خاطرنشان کرد: در شرایطی که کشور در مقابل دشمنان قرار گرفته اصولگرایان نشان دادند که خوب از امتحان الهی بیرون آمده اند و البته بعضی از کسانی که صلاحیت کمتری دارند در مقابله با دشمن با آنها برخورد مناسبی نکردند. وی افزود: ما به سرداران عرصه رزم دیپلماتیک خدا قوت گفته و موفقیت آنها را از خداوند میخواهیم و دشمنان این انقلاب و این کشور و در راس همه اینها آمریکا و اسرائیل هم بدانند که هرگز نمی توانند با تفرقه انداختن بین مبارزین این کشور برای خود موقعیتی بسازند.
https://shoma-weekly.ir/e3Cmc1