شهرستانها

مردم زنجان ذائقه ناامیدی را به دشمن صهیونیستی چشاندند

مردم زنجان با حضور در راهپیمایی روز جمعه گذشته همبستگی خود را با مسلمانان جهان اعلام کردند و یک بار دیگر طعم ناامیدی را به ذائقه دشمن چشاندن
روحالله صمدی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان روز قدس را یکی از یادگاران باارزش امام راحل و روز اسلام دانست و اظهار داشت: این روز به ابتکار ایشان برای تقویت اسلام نامگذاری شده است.

وی با تاکید بر تلاش دشمن برای برآشفتگی جهان اسلام اضافه کرد: امروز صهیونیسم جهانی با کمک استکبار بر ضد اسلام وارد عمل شده و مبارزه میکند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به ادامه فکر و ایده حضرت امام در مبارزه همیشگی با صهیونیسم تصریح کرد: این فکر و ایده بعد از رحلت امام توسط جانشین خلف صالح ایشان پیگیری شده و پیام آن به گوش مسلمانان جهان رسیده است.

صمدی شکست رژیم اشغالگر قدس را از مردم مظلوم و مقاوم غزه و حزبالله لبنان بیانگر انسجام ضد اسرائیلی مسلمانان در روز قدس اعلام کرد و ادامه داد: این موفقیتها بیانگر شناسایی دشمن اصلی توسط مسلمانان جهان محسوب میشود. وی به ایده و توطئه دشمن برای ایجاد مشکل و معضل در بین کشورهای اسلامی اشاره و تاکید کرد: مردم زنجان با حضور در راهپیمایی روز جمعه گذشته همبستگی خود را با مسلمانان جهان اعلام کردند و یک بار دیگر طعم ناامیدی را به ذائقه دشمن چشاندند.

وی با بیان اینکه قدس در حال حاضر تبدیل به مسئله اصلی جهان اسلام شده است، بیان داشت: همین موضوع موجب با اهمیت جلوهدادهشدن این روز شده است که همه ما این تجلی را یک بار دیگر در شهرهایمان در استان زنجان مشاهده کردیم.

https://shoma-weekly.ir/Mf2OZH