شهرستانها

مردم به ولایتمدار ی، صداقت، پاک دستی، تجربه و تخصص رای دادند

ابراهیم شعرا: مردم استان حامیان اصلی جبهه متحد اصولگرایان در فارس هستند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان فارس گفت: مردم استان حامیان اصلی جبهه متحد اصولگرایان در فارس هستند.
ابراهیم شعرا در گفت و گو با خبرنگاراران در خصوص وضعیت نامزدهای این جبهه برای حضور در مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: در مرحله اول نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فارس جبهه متحد اصولگرایان استان فارس در 13 حوزه انتخابیه نامزد هایی را مشخص کرد که 80 درصد این افراد با حمایت مردم رای خود را کسب کردند.
معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان فارس تصریح کرد: تنها در دو حوزه انتخابیه برای حضور و مشارکت حداکثری نامزدی را اعلام نکردیم.
دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان فارس با بیان اینکه پاک دستی از جمله خصوصیات نمایندگان جبهه متحد اصولگرایان در فارس است، گفت: مردم استان با چشمانی باز و توجه به مباحث مختلف به نامزد های جبهه متحد اصولگرا رای دادند زیرا نامزد های این جبهه دارای خصوصیاتی از جمله ولایتمدار بودن، صداقت، پاک دستی، مردمی وتجربه و متخصص بودن هستند.
شعرا ادامه داد: تمامی نمایندگان جبهه متحد اصولگرایان فارس دارای مدارک بالای تحصیلی و داشتن تجربیات مفید اجرایی در پست های مختلفی که موردنیازمجلس میباشدهستند.
وی با اشاره به مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فارس نیز یادآور شد: در دو حوزه شیراز و آباده، بوانات و خرم بید نامزد های جبهه متحد اصولگرا حاضر هستند که به طور یقین مردم این دو حوزه نیز مثل دور اول حضور چشمگیری در انتخابات خواهند داشت.
دبیر جبهه متحد اصولگرایان فارس تاکید کرد: مردم تکلیف خود را نسبت به نظام در مرحله اول انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به خوبی انجام دادند و به طور حتم شاهد حضور حداکثری مردم در مرحله دوم نیز خواهیم بود.


https://shoma-weekly.ir/nsPzyq