شهرستانها

مردم با حضور در انتخابات برای دنیا پیام دارند

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم با حضور در انتخابات برای دنیا پیام دارند، گفت: مردم باید در برابر حق اظهار نظر کنند.

 حجتالاسلام محمدعلی تابعی طی نشستی در دفتر خبرگزاری فارس در بیرجند با اشاره به اینکه انتخابات یک اصل از اصول دینی ما است، اظهارداشت: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی است و باید در مقابل این حق اظهار نظر کنیم و فرد اصلحی را انتخاب کنیم.

 وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات پیام دارد، ادامه داد: مردم هوشیار نظام اسلامی با همه فشارهای اقتصادی پای نظام و انقلاب ایستادهاند و برای دنیا پیام مهمی دارند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان جنوبی افزود: کسانی که وارد عرصه انتخابات میشوند باید قانونمدار و قانونگرا باشند و توسط شورای نگهبان تأیید شوند.

 تابعی حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح را از مهمترین وظایف مردم در انتخابات برشمرد و اضافه کرد: صدا و سیما باید ملاکها، معیارها و نقاط قوت یک رئیس جمهور شایسته را برجسته کند. این مسئول با بیان اینکه دشمن در تحریمها به نتیجه نرسیده است، تصریح کرد: این تحریمها هوشمندانه و با برنامه بوده است.دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی اذعان داشت: تحریم نفت در مقابل کالاست نه دلار و دشمن اهداف خود را به ما تحمیل میکند. تابعی یکی از مشکلات پیشروی نظام را مدیریت دانست و متذکر شد: در مدیریت صحیح باید از منابع داخلی که سرمایهزا باشد استفاده کرد چرا که کشور ما کشور محدودی نیست.  وی یادآور شد: مردم وقتی به چیزی انتقاد دارند باید با رأی و حق خود آن وضعیت را تغییر دهند چرا که در قرآن آمده که «خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمیدهد مگر اینکه خودش بخواهد».

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان جنوبی یکی از ابزارهای جنگ نرم را تلفن‌های همراه دانست و گفت: تعداد 90 درصد پیام‌های فرهنگی اجتماعی تلفن‌های همراه منفی است.  این فعال سیاسی با بیان اینکه دشمنان اسلام اقشار مختلف جامعه را طبقه‌بندی کرده‌اند، اذعان داشت: این طبقه‌بندی طوری است که پیام‌های منفی به متولیان فرهنگی و سیاسی ارسال نمی‌شود.


https://shoma-weekly.ir/dhWySK