شهرستانها

مردم ایران نماد ولایتمداری و اوج بصیرت وبیداری هستند

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: پیوند مردم مسلمان و انقلابی ایران با نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب اعتقادی ، عاطفی و بر اساس ایمان قلبی است.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: پیوند مردم مسلمان و انقلابی ایران با نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب  اعتقادی ، عاطفی و بر اساس ایمان قلبی است.  
 عبداله فاتحی در مصاحبه با خبرنگار هفته نامه شما افزود ؛ دامن زدن به فتنه با هدف براندازی تحت هر عنوانی که باشد با آرمانهای انقلاب و امام راحل در تضاد می باشد.
 وی در ادامه افزود ؛  بر خلاف اکثر جوامع کنونی که اگر دولتهای آنان مورد تعرض مخالفین داخلی و تهاجم بیرونی قرار گیرند ، در این صورت یا با مخالفین همراه میشوند ویا بیتفاوت از کنار قضیه میگذرند؛  اما  آحاد  مردم مسلمان ایران اینگونه نیستند بلکه نظام اسلامی را متعلق به خود میدانند و  برای بقاء واستمرار آن نیز با تمام وجود میکوشند واین رابطه قلبی نا گسستنی است . فاتحی در ادامه گفت؛ حضور میلیونی مردم ایران در 9 دی سال 88 در پاسخ به فتنهگران و سران فتنه یعنی، آمریکا و انگلیس و اسرائیل ، حماسه دیگری بود که آفریدند همچون ایستادگی در هشت سال دفاع مقدس و نیز  بیاعتنائی به تحریم ها و تهدیدات بیگانگان.    
دبیر حزب موتلفه استان بوشهر گفت؛  ملت آزاده وبیدار ایران اسلامی که بوی توطئه براندازی را استشمام و خیانت فتنه گران را مشاهده نمود و مجاهدتهای امام راحل (ره ) وخونبهای شهدا را درخطر دید با تمام قوا قیام کرد وحماسه جاوید وماندگار نهم دی را خلق نمود تا با افزودن برگ افتخار دیگری بر تاریخ مبارزات خود ، مستکبران عالم را مجددا مایوس نمود.
اکنون با گذشت سه سال از فرو نشستن غبار فتنه وروشن شدن حقانیت نظام ، و قت آن رسیده است که خواص فریب خورده که مایه دلگرمی توطئهگران صهیونیست بودهاند و متاسفانه تاکنون با فتنه و استکبار مرزبندی نکرده اند، فرصت را از دست ندهند ودرگرامیداشت روز نهم دی ماه امسال به صفوف فشرده مردم به پیوندند و بدانند که آغوش حزب ا. . . به روی توّابین باز است


https://shoma-weekly.ir/AUGMud