ورزش

مردم ایران به این جشن‌ها نیاز دارند شادی ملی، اتحاد و بالا رفتن غرور ملی

برای شاد کردن میلیون‌ها ایرانی چه باید کرد؟ و چقدر باید سرمایه‌گذاری و هزینه نمود تا به این نقطه رسید؟ ورزش یکی از بخش‌های فراگیر اجتماعی است و فوتبال به عنوان یک پدیده انکارناپذیر توانست به صورت خودجوش مردم را فارغ از تمامی مشکلات اقتصادی و معیشتی به خیابان‌ها بکشاند تا این رویداد شیرین تاریخی را جشن بگیرند.

شاهین تهرانی- امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامگذاری شده است. مردم باحضور در پای صندوقهای رأی در روز جمعه 24 خرداد حماسه حماسه سیاسی بزرگی را رقم زدند و یک جشن ملی برپا کردند. شادی ملت ایران درست سه روز بعد با درخشش تیم ملی فوتبال در «اولسان» کره جنوبی همراه شد تا این شادی کامل شود و به اوج خود برسد. به همین منظور مقام معظم رهبری پیام تبریکی خطاب به مردم ارسال کردند. در قسمتی از پیام تبریک، رهبر معظم انقلاب به مناسبت راهیابی تیم ملی ایران به جام جهانی 2014 برزیل فرمودند: «پیروزی تیم ملی فوتبال، مردم به ویژه ورزش دوستان کشورمان را شادمان کرد. از عزیزانی که این شادامانی را پدید آوردند، متشکرم».

برای شاد کردن میلیونها ایرانی چه باید کرد؟ و چقدر  باید سرمایهگذاری و هزینه نمود تا به این نقطه رسید؟ ورزش یکی از بخشهای فراگیر اجتماعی است و فوتبال به عنوان یک پدیده انکارناپذیر توانست به صورت خودجوش مردم را فارغ از تمامی مشکلات اقتصادی و معیشتی به خیابانها بکشاند تا این رویداد شیرین تاریخی را جشن بگیرند. پس شادی و نشاط مردم جامعه یکی از اهداف مهم ورزش محسوب میشود. همچنین ورزش اهداف مختلف و مرتبطی را دنبال میکند که حفظ اتحاد ملی و بالا رفتن سطح غرور ملی از اهم آن است. مردم شریف و نجیب ایران که در مقابل تحریمهای ناجوانمردانه و بی رحمانه بینالمللی آمریکا و همپیمانانش مقاومت و ایستادگی میکنند و عزت و بزرگی خود را حفظ کردهاند، حق دارند که در چنین فرصتهایی به اتحاد ملیشان مهر تأییدی دوباره بزنند و به میثاقی که با امام و رهبری بستهاند، شادمانه و سرخوشانه استمرار بخشند. این ملت باز هم نیاز به چنین جشنهایی دارد.

این فرصت را باید به دفعات در اختیار این مردم گذاشت. این وظیفه وزیر جدید ورزش است که با درایت و برنامهریزیهای هوشمندانه دولتمردان زمینه چنین جشنهایی را فراهم کند
https://shoma-weekly.ir/OLDOC8