شهرستانها

مردم استان با وحدت مقابل ترفند های اختلاف افکن وهابیت ایستادند

مردم استان درک کرده اند که دشمنان ایران اسلامی ازعزت روز افزون کشور خشمگین هستند و به دنبال به چالش کشیدن امنیت کشور از سوی سیستان و بلوچستان که استانی مرزی است، هستند اما با هوشیاری و بیداری مردم استان و وحدت میان آنها هرگونه حرکت کور دشمن را در نطفه خفه کردند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: اختلاف افکنان بین شیعه و سنی باید شناسایی و به جامعه اسلامی معرفی و منکوب شوند

غلام محمد طاهری گفت: درایت و هوشیاری امام خمینی (ره) منجر به این شد ، اختلافات بین اهل تسنن و تشیع مرتفع و همدلی و الفت بین آنها جایگزین گردد.

وی در گفتگو با خبرنگار هفته نامه «شما» افزود: در جائی که قرآن کریم که والاترین سند در نزد تمام فرقههای اسلامی است، تاکید فراوان دارد که مسلمانان باید با اهل کتاب با مدارا و رفق رفتار کنند، در این صورت تکلیف مسلمانان با یکدیگر کاملا روشن است

طاهری ادامه داد: از منطق به دور است که بین خود مسلمانان این قدر بر نقاط اختلاف جزئی پافشاری شود و جامعه اسلامی را به لبه پرتگاه جنگ و خونریزی ببرند.

دبیر حزب موتلفه استان اظهار کرد: باید درسایه دستورات پیامبر خدا(ص) و عزت پاک آن حضرت مجال از تفرقه افکنی بیگانگان بگیریم و وحدت و یکرنگی خود را حفظ کنیم در سایه امامت و ولایت صراط مستقیم جمهوری اسلامی را بپیماییم و جز درمقابل خدا و رسولش (ص) برای کسی سرخم نکنیم.

وی اضافه کرد: اقتضای جهان اسلام ایجاب می کند که اختلاف افکنان بین شیعه و سنی شناسایی و به جامعه اسلامی معرفی و منکوب شوند

طاهری بیان کرد: از دیرباز دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آنها آمریکای جنایت کار از روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با میدان داده به وهابیت و تکفیری ها تلاش زیادی کرده و می کنند که بین مردم این استان اختلاف بیاندازند تا هم برای مردم استان و هم نظام جمهوری اسلامی مشکل ایجاد کنند و مبالغ هنگفتی هزینه کردند و مزدورانی را هم تحت عناوین مختلف اجیر کردند اما با درایت و بصیرت مردم، علما، دانشگاهیان ، فرهنگیان و سیاسیون استان، توطئه های استکبار نقش برآب شد. چون مردم استان درک کرده اند که دشمنان ایران اسلامی ازعزت روز افزون کشور خشمگین هستند و به دنبال به چالش کشیدن امنیت کشور از سوی سیستان و بلوچستان که استانی مرزی است، هستند اما با هوشیاری و بیداری مردم استان و وحدت میان آنها هرگونه حرکت کور دشمن را در نطفه خفه کردند.

دبیر حزب در استان عنوان کرد: من باز هم از مردم غیور استان اعم از شیعه و سنی می خواهم همچون گذشته با اتحاد و همدلی خود ضمن الفت و مودت همیشگی در مقابل همه دشمنی های دشمنان مقابله و ایستادگی کنند.

وی در خاتمه گفت: همدلی مردم سیستان وبلوچستان درطول تاریخ زبانزد عام و خاص بوده است یکی از عمده دلایل اینکه مردم استان گول ترفندهای دشمنان را نخوردند اطاعت ازفرامین و رهنمودهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری که عنایت و توجه خاص به این استان داشته و دارند بوده است.

https://shoma-weekly.ir/1CLVy2