شهرستانها

مردم آذربایجان شرقی حماسه اقتصادی و فرهنگی را تحقق می‌بخشند

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی گفت: آمادگی و تعامل هر چه بیشتر مسئولان در راستای تحقق اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی می‌تواند تمام شکاف‌های عملی و نظری این دو مولفه را از بین ببرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی گفت: آمادگی و تعامل هر چه بیشتر مسئولان در راستای تحقق اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی میتواند تمام شکافهای عملی و نظری این دو مولفه را از بین ببرد.

رحیم جهانی با بیان این مطلب افزود: در اقتصاد، فرهنگ و همچنین سایر حوزهها، کار بدون حضور مردم پیش نخواهد رفت و ضرورت نقشآفرینی گروههای گوناگون مردمی باید با اراده و عزم راسخ ملّی در این عرصهها بیش از پیش احساس شود.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در این زمینه اظهار کرد: یکدلی مردم و مسئولان تحقق شعار امسال را رقم خواهد زد.

جهانی ادامه داد: مردم ایران و ازجمله مردم ولایت مدار و ارزشی استان آذربایجان شرقی در همه عرصههای حساس وفاداری خود را به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کردهاند که امید است امسال نیز شاهد تحقق حماسه اقتصادی و فرهنگی باشیم.

وی ابراز داشت: یکی دیگر از مهمترین توصیههایی که رهبر عظیم الشان انقلاب خطاب به مردم و مسولان فرمودند ایجاد بسترهای لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی بود، گرچه این تصمیم را در بین مردم تبریز و نیز دیگر شهرهای آذربایجان شرقی مشهود است لیکن در این زمینه چه در این استان و چه دیگر شهرهای کشور تلاشها باید مضاعف گردد.

دبیر حزب موتلفه آذربایجان شرقی تصریح کرد: در سایه اتحاد و تبعیت از فرامین و رهنمودهای امام خامنهای (مدظله) هیچ خطری جمهوری اسلامی ایران را تهدید نخواهد کرد.

https://shoma-weekly.ir/DxvpPl