شهرستانها

مرحوم حجت‌الاسلام شجونی شخصیتی شجاع بود که تا آخر انقلابی ماند

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی گفت: مرحوم حجت‌الاسلام شجونی شخصیتی شجاع بود که تا آخر عمر انقلابی ماند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی گفت: مرحوم حجتالاسلام شجونی شخصیتی شجاع بود که تا آخر عمر انقلابی ماند.

به گزارش خبرگزاری فارس ، علی احمدنیا در نشست با شماری از اعضای حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی با تسلیت درگذشت مرحوم حجتالاسلام جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران و از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: ایشان جزو انقلابیهایی بوده که سالها در زندان رژیم شاه بوده که برای شکیلگیری انقلاب اسلامی زحمات زیادی را متحمل شدند.

وی تاکید کرد: مرحوم شجونی از مبارزان قدیمی پیش از انقلاب بوده که تا آخرین لحظه عمر محکم در پای دفاع از انقلاب و رهبری ایستاد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی گفت: اساسا مرحوم حجتالاسلام شجونی شخصیتی شجاع بوده که بدون ملاحظهکاری و ترس و واهمه از کسی، حرف خود را میزد.

وی بیان داشت: آن مرحوم نیروی واقعا انقلابی و تا آخرین لحظه هم انقلابی ماند و از حریم ولایت هم دفاع کرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی ساده زیستی را از مشخصات و ویژگیهای مهم مرحوم حجتالاسلام شجونی عنوان کرد و گفت: سراسر زندگی این شخصیت سادگی و
ساده زیستی بود.

وی اظهار کرد: مرحوم حجتالاسلام شجونی وابسته به دنیا نبوده و همواره ساده زیستی را پیشه خودکرده بود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی تاکید کرد: مرحوم حجتالاسلام شجونی شخصیتی شجاع بوده که تا آخر انقلاب ماند.

وی بیان داشت: زندگی آن مرحوم الگویی برای همه است و باید دلسوزان کشور، همچون این شخصیت تا آخر انقلابی بمانند.

احمد نیا یادآور شد: بهطور قطع این شخصیت جزو نیروهای مخلص و مبارزه بوده که در پای ارزشهای انقلاب ایستاد و هیچگاه در دفاع از این ارزشها لحظهای کوتاه نیامد.

وی درگذشت مرحوم حجتالاسلام جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران و از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی را به اعضای جامعه روحانیت مبارز و اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تسلیت گفت.

حجتالاسلام جعفر جوادی شجونی معروف به جعفر شجونی در سال 1311 در شهرستان فومن از توابع استان گیلان به دنیا آمد و امروز در سن 84 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

https://shoma-weekly.ir/Nmzf6f