شهرستانها

مرحوم حبیبی همه چیز را برای رضای خدا می‌دید

مرحوم حبیبی دبیرکلی بود که همه چیز را برای رضای خدا می‌دید و برای رضای خدا عمل می‌کرد.

محمد کریمی، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مازندران، به مناسبت دومین سالگرد درگذشت مرحوم محمدنبی حبیبی پیرامون شخصیت آن مرحوم به خبرنگار شما گفت: ایشان انسانی بسیار مهربان و لطیف بود. هر چیزی و هر کسی را در جایگاه خودش میدید. در چند جلسهای که با ایشان دیدار داشتم ایشان را صبور و سیاستمداری صادق یافتم. خود را خادم انقلاب و نظام میدانست. یار رهبر و انقلاب بود. در زمینه کاری باید به ایشان به عنوان الگو نگاه کنیم. آن مرحوم اصالت داشت.

در فضای سیاسی حزب و کشور انسان پرتلاش ، فعال و سختکوشی بود و برای تحقق اهداف نظام و رهبری پیشتاز بود.

وی خاطرنشان کرد: او نیرویی متدین، معتقد و دیندار و باتقوا بود. ایشان را بسیار مخلص، با استقامت و هوشیار دیدم. در تصمیماتش عاقلانه عمل میکرد و فرد خلاق و علاقمند به کار تشکیلات بود.

نگاه مخلصانه و اعتقادی

کریمی اظهار کرد: مرحوم حبیبی میگفت من دفتر حزب مؤتلفه اسلامی را مقدس و آن را برای خود معبد و عبادتگاه میدانم. قطعاً و یقیناً خداوند به کسی که به این جایگاه چنین نگاه مخلصانه و اعتقادی و خداباورانهای داشته باشد کمک میکند. علت موفقیت ایشان در سمتهای مختلف خدمت خالصانه ایشان بود.

وی تصریح کرد: مرحوم حبیبی دبیرکلی بود که همه چیز را برای رضای خدا میدید و برای رضای خدا عمل میکرد.

دبیر حزب در مازندران در پایان گفت: ایشان سه ماه بعد از اینکه حکم دبیری استان را به من داد به رحمت خدا رفت. اول حکمم را شش ماهه و سرپرست زد و بعد از دیداری که با ایشان داشتم تصمیم گرفت حکم را تغییر دهد و دبیر دائم کند. یکی از خصلتهای بارز ایشان این بود که هر جا احساس میکرد کاری به نفع حزب و تشکیلات است درنگ نمیکرد و بلافاصله اقدام میکرد.

https://shoma-weekly.ir/uGfhou