شهرستانها

مرحوم حبیبی توصیه و تأکیدش پیروی از ولایت فقیه بود

دبیر حزب در استان خراسان شمالی گفت: مرحوم حبیبی در مسائل سیاسی و اجتماعی توصیه و تأکید می‌کرد که پیرو ولایت فقیه باشیم، از ولایت فقیه حمایت و در راستای فرامین ایشان حرکت کنیم، چون ولایت فقیه سکان انقلاب و اسلام را حفظ کرده است.

سید علی ارکانیفرد، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان خراسان شمالی، به مناسبت دومین سالگرد درگذشت مرحوم محمدنبی حبیبی دبیرکل سابق حزب پیرامون شخصیت آن مرحوم به خبرنگار شما گفت: ایشان واقعاً متواضع، فروتن و اخلاقمدار بود. یکی دو هفته قبل از فوتشان به استان خراسان شمالی برای شرکت در جلسه استانداران ادوار گذشته آمد. در آن سفر در دفتر حزب مؤتلفه اسلامی استان هم جلسهای گذاشتیم و در خدمتشان بودیم. چند ساعتی که در محضرشان بودیم ، بیشتر به ما توصیههای اخلاقی کرد بیش از پیش ایشان را شناختم و تواضع، رفتار و صحبتهایشان بسیار تأثیرگذار بود.

وی افزود: تلاش مرحوم حبیبی این بود که نیروهای انقلاب دور هم جمع شوند. او برای انقلاب ستونی بود.

دبیر حزب در استان خراسان شمالی مطرح کرد: مرحوم حبیبی در مسائل سیاسی و اجتماعی توصیه و تأکید میکرد که پیرو ولایت فقیه باشیم، از ولایت فقیه حمایت و در راستای فرامین ایشان حرکت کنیم، چون ولایت فقیه سکان انقلاب و اسلام را حفظ کرده است.

وی اظهار کرد: او مدیری توانمند بود و توانست حزب مؤتلفه اسلامی را به سلامت هدایت کند.

آخرین دیدار

ارکانیفرد با اشاره به خاطره آخرین سفر مرحوم حبیبی به خراسان شمالی گفت: آخرین دیدارم با ایشان یادم هست که بعد از جلسه حزب با حضور ایشان در خراسان شمالی قرار بود ایشان را به محل اسکانشان بیرون شهر ببریم. آن شب برف شدیدی میبارید، طوریکه برف پاککن هم کار نمیکرد. ایشان در راه گفت با این آب و هوا پرواز از اینجا لغو است و باید به مشهد برویم. پرواز هم لغو شد و با هم خداحافظی کردیم و گفت دنبالم نیایید، چون صبح اول وقت از اینجا به مشهد میروم و از آنجا به تهران برمیگردم. نهایتاً دو هفته بعد از این جریان خبر رحلتشان را شنیدم و متأثر شدم.

https://shoma-weekly.ir/CAbvNK