شهرستانها

مرحوم حبیبی بسیار منظم و وقت‌شناس بود

نادر مقدسی، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: آن مرحوم بسیار خوش‌اخلاق، خوش‌رفتار، بسیار مؤمن و با صفا بود. او بسیار منظم و تابع تشکیلات و وقت‌شناس بود. ایشان مدیری خوب، با حوصله و با متانت بود.

نادر مقدسی، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی به مناسبت سالگرد دوم درگذشت مرحوم محمدنبی حبیبی دبیرکل سابق حزب مؤتلفه اسلامی پیرامون ویژگیهای اخلاقی و کاری و تشکیلاتی او به خبرنگار شما گفت: آن مرحوم بسیار خوشاخلاق، خوشرفتار، بسیار مؤمن و با صفا بود. او بسیار منظم و تابع تشکیلات و وقتشناس بود. ایشان مدیری خوب، با حوصله و با متانت بود.

وی اشاره کرد: وقتی در جلسات دبیران برخی راجع به موضوعی عصبانی میشدند و برخوردهای سیاسی داشتند، مرحوم حبیبی با متانت و حوصله جواب میداد و افراد را قانع میکرد.

دبیر حزب در استان مرکزی به سفرهای محمدنبی حبیبی به استان مرکزی اشاره و خاطرنشان کرد: توصیه ایشان این بود که با دوستان مدارا کنید و با کسانی که مخالفند درگیر نشوید و سعی نکنید نظراتتان را به زور به آنها تحمیل کنید، بلکه بکوشید آنها را قانع کنید. خود مرحوم حبیبی هم اینطور بود که سعی میکرد افراد را قانع کند.

نگاه به جوانان

وی در خصوص تأکید مرحوم حبیبی به جوانگرایی در حزب مؤتلفه اسلامی گفت: ایشان تأکید داشت جوانها را وارد حزب کنید، ولی همان ابتدا به آنها پست ندهید، بلکه اول کنار افراد با تجربه بنشینند و کار را یاد بگیرند. چون جوانها انرژی بیشتری دارند و میتوانند بیشتر فعالیت کنند باید کارها را به آنها سپرد که این اتفاق افتاده است. چه زمان ایشان و چه الان حدود 60، 70 درصد اعضای ما جوان هستند.

مقدسی از نظم و انضباط مرحوم حبیبی به عنوان ویژگی بارز کاری و تشکیلاتی ایشان یاد و اظهار کرد: در جلسات حتماً ده پانزده دقیقه زودتر از بقیه میآمد و مینشست.

وی در پایان به پیگیری مرحوم حبیبی برای رفع مشکلات مختلف استان مرکزی اشاره و اظهار کرد: غیر از حزب مؤتلفه اسلامی وقتی در کمیته امداد امام خمینی و صدا و سیمای استان یا جای دیگری مشکلی پیش میآمد با ایشان تماس میگرفتیم و ایشان پیگیر حل آن میشد.

وی افزود: فردی تیزهوش بود که همیشه فعال و مدیر موفقی بود. حواسش هم به درون حزب بود و هم بیرون آن. به مجموعه حزب نگاه عاقلانهای داشت و متفکرانه به آن مینگریست و کارها را پیش میبرد.

https://shoma-weekly.ir/KcFBRp