شهرستانها

مرحوم حبیبی با عشق و علاقه در حزب مؤتلفه اسلامی فعالیت می‌کرد

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان سمنان به مناسبت دومین سالگرد درگذشت مرحوم محمدنبی حبیبی دبیرکل سابق حزب پیرامون شخصیت آن مرحوم گفت: ایشان مدیری وارسته و شایسته و اخلاق‌مدار بود و با عشق و علاقه در حزب مؤتلفه اسلامی فعالیت می‌کرد.

حسن خرمیان، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان سمنان به مناسبت دومین سالگرد درگذشت مرحوم محمدنبی حبیبی دبیرکل سابق حزب پیرامون شخصیت آن مرحوم به خبرنگار شما گفت: ایشان مدیری وارسته و شایسته و اخلاقمدار بود و با عشق و علاقه در حزب مؤتلفه اسلامی فعالیت میکرد.

وی به دیدارهای مرحوم حبیبی با امام جمعه، استاندار وقت و اعضای شورای استان سمنان اشاره و خاطرنشان کرد: در این دیدارها از توصیهها و فرمایشهای ایشان استفاده میشد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان سمنان در خصوص ویژگیهای تشکیلاتی زندهیاد حبیبی مطرح کرد: آن مرحوم به حزب مؤتلفه اسلامی عشق و علاقه خاصی داشت. این عشق به خاطر شهدای مؤتلفه بود. به کار کردن در این حزب ایمان، اعتقاد و باور داشت و قویاً خدمت در این حزب را عبادت میدانست. به همین دلایل ایشان با علاقه بسیار زیادی در حزب فعالیت میکرد.

وی افزود: در زمان ایشان جلسات مستمری با حضور دبیران استانها برای هماهنگی بیشتر در سطح کشور برگزار میشد. آن مرحوم در آن جلسات ارشادات و توصیههایی داشت و کارها بهخوبی پیش میرفت. مثلاً یکی از توصیههایی که اواخر عمرشان میکرد جوانگرایی بود. ایشان تأکید میکرد روی جذب جوانان بیشتر کار کنید. همچنین مؤکداً توصیه میکرد بخش بانوان را فعالتر کنید، چون بانوان میتوانند نقش مؤثرتری در برنامههای کشور داشته باشند.

خرمیان در پایان گفت: مرحوم حبیبی به استانهای کشور توجه داشت. ما هم به ایشان علاقمند بودیم.

https://shoma-weekly.ir/oqutLo