شهرستانها

مرحوم حبیبی اگر قول می‌داد حتماً عمل می‌کرد

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: اگر در باره مسائل کاری حزبی از مرحوم حبیبی خواسته‌ای داشتیم و امکان برآورده شدنش بود ایشان قول می‌داد و اگر قول می‌داد حتماً عمل می‌کرد.

غلاممحمد طاهری، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان، به مناسبت دومین سالگرد ارتحال مرحوم محمدنبی حبیبی دبیرکل سابق حزب پیرامون شخصیت آن مرحوم به خبرنگار شما گفت: مرحوم حبیبی در کار تشکیلاتی و حزبی منظم و با برنامه بود. ارتباط تنگاتنگ و خوبی با دبیران استانها داشت. شخصیتی تشکیلاتی بود و شناخت جامع و کاملی از اهداف و برنامههای حزب داشت. ایشان بعد از مرحوم عسکراولادی حزب را بهخوبی هدایت کرد.

وی مؤمن، متدین و انقلابی و مهربان بودن را از ویژگیهای اخلاقی مرحوم حبیبی دانست و خاطرنشان کرد: مهمتر از همه اینها مرد بسیار صادقی بود و به علت شخصیتشان مخالف و موافق ایشان را دوست داشت.

دبیر حزب در سیستان و بلوچستان مطرح کرد: ایشان چندین نوبت به استان ما آمد. بیشترین توصیه و تأکیدشان رشد و بهروز کردن حزب مؤتلفه اسلامی بود. توصیه میکرد که سعی کنید جوانها را وارد حزب کنید و به آنها مسئولیت بدهید که این کار انجام شد.

وی افزود: اگر در باره مسائل کاری حزبی از مرحوم حبیبی خواستهای داشتیم و امکان برآورده شدنش بود ایشان قول میداد و اگر قول میداد حتماً عمل میکرد. اگر هم امکانش نبود خیلی صادقانه میگفت مقدور نیست. گاهی اعضای حزب مشکلاتی داشتند و با ایشان در میان میگذاشتیم و اگر امکانش را داشت پیگیری میکرد و وقتی کار انجام میشد خودش زنگ میزد و اطلاع میداد که کار انجام شده است.

خیلی صادقانه برخورد میکرد

طاهری اشاره کرد: یکی از ویژگیهای مرحوم حبیبی این بود که همه با او راحت بودند. خیلی هم صادقانه برخورد میکرد.

وی در پایان گفت: مرحوم حبیبی هر وقت به استان میآمد حتماً با نماینده ولیفقیه در استان دیدار میکرد و به ما توصیه و تأکید میکرد به عنوان حزب مؤتلفه اسلامی ارتباطتان را با روحانیت، بالاخص نماینده حضرت آقا در استان داشته باشید و سعی کنید در خدمتشان باشید و اگر کاری برای تقویت نماینده ولیفقیه و جایگاه ایشان در استان از دستتان برمیآید، انجام دهید.

https://shoma-weekly.ir/JhVut4