شهرستانها

مراقب باشیم ظرفیتهایمان در استخدام آمریکا نرود

امروز استکبار از هر ظرفیتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده میکند بنابراین باید حواسمان باشد تا ظرفیت هایمان را در استخدام آمریکا در نیاوریم.
آیت الله سید احمد علمالهدی در دیدار با اعضای شورای استان حزب مؤتلفه اسلامی خراسان رضوی، اظهار داشت: شهدای حزب مؤتلفه اسلامی ایجاد کننده فصلی نو در مبارزات امام (ره) با رژیم ستمشاهی شاه بودند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروزه نیازمند یک بازخوانی اساسی است، گفت: همه مردم در این جامعه نیاز دارند تا با آشنایی بیشتر با انقلاب اسلامی بار دیگر گفتههای امام(ره) و نحوه مبارزات ایشان با شاه و آمریکا را بخوانند.
آیت الله علم الهدی با اشاره به اعدام انقلابی حسنعلی منصور به دست جوانان حزب مؤتلفه اسلامی تاکید کرد: این اقدام نه تنها ضربه محکمی به نظام شاهنشاهی بود، بلکه توانست امنیت کشور را از شاه و امنیت منطقه را از آمریکا بگیرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اصل استکبار ستیزی ما از ۵۱ سال پیش شروع شده است، تاکنون ادامه دارد و این نشان میدهد که مردم جمهوری اسلامی ایران از آمریکا بیزار هستند.
وی با بیان اینکه برخی از جریانهای داخلی امروز بهدنبال براندازی اصل استکبارستیزی هستند، خاطرنشان کرد: آنهایی که در همایشهای اخیر آزادی زندانیان سیاسی را خواسته انقلاب دانستهاند، پستترین حرف ممکن را بر زبان آوردهاند.
امام جمعه مشهد مقدس با اظهار تاسف از عملکرد برخی جریانها و احزاب در کشور گفت: متاسفانه برخی از احزاب با برگزاری همایشهایی بهدنبال از بین بردن روحیه استکبار ستیزی و آمریکاستیزی در ایران هستند. محتویات این جلسه برای ما مهم نیست زیرا راهی که آنها میروند، راه براندازی استکبارستیزی است.
وی تاکید کرد: بنده همواره بر اصلگرایی که همان ولایت فقیه است، تاکید داشتهام و عقیده دارم اصل ما همواره رهبری و ولایت فقیه است.
آیتالله علمالهدی با بیان اینکه امروزه بانگ «مرگ بر آمریکا» از سراسر دنیا بهگوش میرسد، افزود: امروز در کشور ما دو نوع نگرش سیاسی است؛ یکی به این شکل که دین را اصل میدانند و سیاست را براساس این اصل اجرا میکنند، دسته دوم سیاست را اصل میدانند و از دین در سیاست استفاده ابزاری دارند.
وی افزود: روزی که امام خمینی(ره) قیام کردند، برخی با نام دینداری به دفاع از انقلاب پرداختند اما بعدها مشخص شد که آن افراد با نام دین بهدنبال رسیدن به اهداف سیاسی خود بودند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فداکاریها و ایستادگیهای مؤتلفه اسلامی در زمان انقلاب، خاطرنشان کرد: در آن روزها جبهه ملی و جبهه آزادی با نام دین بهدنبال اهداف سیاسی خود بود که حزب مؤتلفه اسلامی با درایت و ایستادگی توانست در مقابل آنها بایستد. امروز برخی در کشور سیاست را مهمتر از دین دانسته و از دین نیز استفاده ابزاری میکنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان با تاکید بر دشمنی استکبار بهویژه آمریکا با ایران، خاطرنشان کرد: امروز استکبار از هر ظرفیتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده میکند بنابراین باید حواسمان باشد تا ظرفیت هایمان را در استخدام آمریکا در نیاوریم.
جواد آرین منش، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان رضوی نیز در این دیدار، با بازخوانی عملکرد شهدای مؤتلفه اسلامی در سخت ترین شرایط سیاسی کشور و نیز گزارش وحدت اصولگرایان؛ خاطر نشان کرد که هم اکنون شیطنتهایی برای ملتهب کردن انتخابات در آینده صورت میگیرد و گفت:  روز گذشته ما شاهد برگزاری همایشی توسط حزب کارگزاران و سر دادن شعارهایی در راستای حمایت از سران فتنه در این همایش بودیم.

https://shoma-weekly.ir/IpM0LF