ورزش

مراسم خواستگاری

آقا ما روزی نیست که از این فوتبال به وجد نیاییم. آنقدر عجایب خلقت در این فوتبال یافت می شود که برای کل عمر ما کافی است. از عجیب ترین عجایب این فوتبال هم، وجود شخص کی‌روش است که احساس می کند طاق آسمان دهان باز کرده و جنابشان را به زمین انداخته است. واقعاً نوبر است انسانی که همین چند ماه پیش به لبنان(که تا حالا نباخته بودیم) باخته بود، سه بر صفر هم به عمان ببازد و بعد در فرودگاه طوری برخورد کند که انگار اتفاقی نیفتاده! انگار هیچ کس هیچ چیز نمی فهمد به جز خودش! خداوند آخر عاقبت فوتبال ما را با این از دماغ فیل افتاده به خیر کند.
فردوس عادلی پور- وضعیت این روزهای فوتبال، ما رو یاد مراسم خواستگاری میندازه! یعنی هر چقدر طرف بگه می خوام درسم رو ادامه بدم، شما بیشتر متوجه  می شوید که جوابش مثبت است. و یا این که دختر و پسر هر چقدر بیش تر با هم دعوا کنند می فهمید که خیلی همدیگر رو می خوان! حکایت، حکایت علی دایی و رویانیان است که بعد از آن همه جنگ زرگری و دادگاه و دادگاه کشی عاشق هم شدن و بدون این که کسی بفهمه کلی قربون و صدقه هم رفتند. وسط این قربون بازی و قربون کشی فقط باشگاه راه آهن ضرر کرد. البته ضرر که چه عرض کنم که آنها برد کردند که ابراهیمزاده را از تراکتور قاپیدند و احتمالاً تیمی که این میون ضرر کرده پرسپولیس است. به قول رهبری فرد پرسپولیس با انتخاب دایی فتح ا... زاده را خوش حال کرد. ولی خب ما که نفهمیدیم راه آهن که بد جور پای علی دایی ایستاده بود، چطور شد که یکهو راضی شد؟ علی دایی هم که قرار داد اخلاقی داخلی با راه آهن بسته بود.

ما بدیم، فقط تو خوبی

آقا ما روزی نیست که از این فوتبال به وجد نیاییم. آنقدر عجایب خلقت در این فوتبال یافت می شود که برای کل عمر ما کافی است. از عجیب ترین عجایب این فوتبال هم، وجود شخص کیروش است که احساس می کند طاق آسمان دهان باز کرده و جنابشان را به زمین انداخته است. واقعاً نوبر است انسانی که همین چند ماه پیش به لبنان(که تا حالا نباخته بودیم) باخته بود، سه بر صفر هم به عمان ببازد و بعد در فرودگاه طوری برخورد کند که انگار اتفاقی نیفتاده! انگار هیچ کس هیچ چیز نمی فهمد به جز خودش! خداوند آخر عاقبت فوتبال ما را با این از دماغ فیل افتاده به خیر کند.

رفتار با تیم برنده

و اینک این استقلال است. این استقلال است و احتمالاً تنها تیمی در فوتبال جهان که این گونه رفتار می کند. تیمی که قهرمان لیگ شده و با اقتدار به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کرده، به راحتی در حال از دست دادن مربی موفق و بازیکنان خوبش است. هیچ کس هم نیست که به دادش برسد بلکه بعد از سالها که به قهرمانی آسیا امیدوار شدهایم، این مسیر را با خیال راحت طی کند. از دیگر اخبار رسیده این که بازیکنان عاشق واقعی تیمشان هستند. یکی از آنها با اعتراض میگوید من امسال فقط 270 میلیون تومان از باشگاه گرفتم.

 

https://shoma-weekly.ir/ieBnIB