ورزش

مدیریت، هواداران و علی دایی حرکت به سمت هدف بزرگ

پرسپولیس در لیگ دوازدهم، فصل سخت و پرنوسانی را پشت‌سرگذاشت و پس از ایستادن در مکان هفتم جدول رده‌بندی، مقامات باشگاه پرسپولیس به این نتیجه رسیدند که علی دایی را به این تیم بازگردانند.

دانیال فدایی- پرسپولیس در لیگ دوازدهم، فصل سخت و پرنوسانی را پشتسرگذاشت و پس از ایستادن در مکان هفتم جدول ردهبندی، مقامات باشگاه پرسپولیس به این نتیجه رسیدند که علی دایی را به این تیم بازگردانند.

با آمدن علی دایی بارقهای از امید در دل هواداران و علاقهمندان این باشگاه ایجاد شده که شاید مصائب پرسپولیس به پایان برسد. پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ هفتم دچار مشکلات عدیدهای شد و هرگز روز خوش ندید! پنج سال در حسرت قهرمانی ماند! روزهایی که طرفداران سرخ به تماشای قهرمانیها و شادیهای هواداران استقلال و سپاهان نشستند! افسوس خوردند و آه کشیدند! البته درخواست برنامه سه ساله مدیریت پرسپولیس از علی دایی نیز امری بسیار پسندیده و حرفهای بود زیرا اعتقاد ما بر این است که یکی از مشکلات سالهای اخیر پرسپولیس تغییرات پی در پی مربیان این تیم است!

به طوری که طی دو فصل اخیر چهار مربی روی نیمکت پرسپولیس نشستهاند و این نشاندهنده کمطاقتی مدیران این باشگاه است!  اگر پرسپولیس میخواهد بحران فعلیاش حل شود، باید پای علی دایی بایستد و وقت و زمان کافی به او بدهد، کما اینکه در دهه هشتاد میلادی باشگاه منچستریونایتد پای «الکس فرگوسن» ایستاد و به او فرصت داد. پیشکسوتان و فوتبالدوستان قدیمی خاطرشان هست که چگونه فرگوسن سه فصل ناکامی و بدون جام قهرمانی را در منچستر پشتسرگذاشت و مدیران این باشگاه بهرغم اعتراض هواداران بیشمار و متعصب خود از وی حمایت کردند و در سال چهارم به عنوان قهرمان جام در جام اروپا رسیدند. حالا که مسئولین باشگاه پرسپولیس از علی دایی برنامه سه ساله خواستهاند، عقل سلیم حکم میکند به علی دایی فرصت لازم جهت برنامهریزی و رسیدن به هدف را بدهند.

از سوی دیگر لازم است علی دایی نیز به خوبی از این فرصت استفاده کند و تمام فکر و ذکرش معطوف به برنامه و اهداف بزرگ پرسپولیس باشد و امور اقتصادی و فعالیتهای تجاریاش را به افراد امین بسپارد و فقط به فقط به موفقیت تیمش بیندیشد. همچنین از ورود به مسایل حاشیهای و مصاحبههای جنجالی و درگیری با داوران به صورت جدی بپرهیزد چون این موضوعات همچون موریانه به جان پرسپولیس میافتد! و آن را از داخل میپوساند و تمرکز او و تیمش را بههم میریزد! بنابراین علی دایی باید به شدت از این مسائل پرهیز کند. به عبارت بهتر چند فصلی است که هواداران پرسپولیس به اندازه کافی اذیت شدهاند و حالا وقت آن است که مربیان و بازیکنان این تیم با حمایت مدیران و صدالبته هواداران به سمت هدف اصلی حرکت کنند. این اتفاق باید در کوتاهترین زمان ممکن بیفتد و این موضوع را علی دایی بهتر از هرکسی میداند
https://shoma-weekly.ir/0sZg5b