شهرستانها

مدیریت در توزیع کمک های مردمی رنج مصیبت دیدگان زلزله را می کاهد

به دنبال پیام مقام معظم رهبری که از همه، اعم از نهادهای نظام و مردم عزیز خواستار مساعدت در حد مقدورات را نمودند و انصافاً با توجه به مشاهدات عینی که از مردم ولایتمدار بخصوص مردم خوب و ولایتمدار ما در استان زنجان مشهود است در کمک رسانی به آسیب دیدگان حادثه زلزله در غرب کشور نسبت به مسئولین نظام گوی سبقت را ربودند و بر مسئولین است که در توزیع نیازمندیها سعی وافر داشته باشند تا کمبود مایحتاج، خود مزید بر درد و رنج این مصیبت نگردد.
روح اله صمدی گفت: ابراز همدلی از جانب مردم توانست بخشی از آلام مردم عزیز رنج کشیده ما در غرب کشور را تسکین دهد.

روح اله صمدی در گفتگو با خبرنگار هفته نامه «شما» ضمن ابراز همدردی با هموطنان استان کرمانشاه که در زلزله اخیر دچار آسیب شدند گفت: وقوع زلزله در غرب کشورمان بخصوص در استان کرمانشاه و شهرستانهای تابعه آن استان که مواجهه با گرفتاری و مصیبت فوق العاده غم بار و دلخراشی شدند و ازآنجایی که دامنه خرابیهای این واقعه فوق العاده وسیع بوده احتیاج به همدلی و همیاری گسترده آحاد مردم و مسئولین داشته و دارد که بحمداله با مساعدت ملت و دولت روبرو شد.

وی افزود: ابراز همدلی از جانب مردم توانست بخشی از آلام مردم عزیز رنج کشیده ما در غرب کشور را تسکین دهد.

صمدی یادآور شد: به دنبال پیام مقام معظم رهبری که از همه، اعم از نهادهای نظام و مردم عزیز خواستار مساعدت در حد مقدورات را نمودند و انصافاً با توجه به مشاهدات عینی که از مردم ولایتمدار بخصوص مردم خوب و ولایتمدار ما در استان زنجان مشهود است در کمک رسانی به آسیب دیدگان حادثه زلزله در غرب کشور نسبت به مسئولین نظام گوی سبقت را ربودند و بر مسئولین است که در توزیع نیازمندیها سعی وافر داشته باشند تا کمبود مایحتاج، خود مزید بر درد و رنج این مصیبت نگردد.

دبیر حزب موتلفه استان موضوع قصور برخی از مسئولین اجرایی مرتبط با مسکن مردم را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: موضوع پیشگیری و مقاومسازی خانههای هموطنان روستاها و شهرهای کوچک قابل اغماض نبوده و باید پیگیری لازم صورت گیرد که البته در جای خود و زمان مناسب مورد تحلیل و بحث قرار خواهد گرفت.

این فعال سیاسی بیان کرد: اکنون زمان امتحان است برای مسئولین و هموطنانی که قادر به خدمت رسانی هستند، لذا همچنانی که تاکنون این گونه بوده باید تلاش و سعی وافر در این امر مقدس داشته و ادامه دهند و تا آنجایی که ممکن است از آلام و رنجهای آن عزیزان بکاهند.

دبیر حزب موتلفه استان خاطرنشان کرد: همان گونه که مشاهده شد مردم استان زنجان در این امر مهم چون همیشه تلاش داشته و دارند تا بر دیگر استانها سبقه بگیرند بنابراین نسبت به درخواست ولی امر مسلمین و رهبر عزیزمان لبیک گفته و تلاش دارند موجبات رضای خداوند متعال را فراهم کنند.

صمدی در خاتمه گفت: قطعاً اعضای حزب موتلفه اسلامی منفک از آحاد ملت نیست به وظیفه خود عمل کرده و خواهند کرد.
ان شاءالله امیدواریم زمینه این آزمون الهی که برای همه مهیا شد موجب این شود که هم مسئولین و هم ملت عزیز سربلند از این امتحان الهی بیرون آمده و بتوانیم موجبات خوشنودی پروردگار و نیز حضرت ولی عصر(عج) را فراهم کنیم.

https://shoma-weekly.ir/sbK1qd