شهرستانها

مدیران باید پاسخگوی عملکرد خود باشند

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: مدیران یا مسئولیتی را قبول نکنند و یا اگر قبول کردند باید در برابر مردم پاسخگو باشند و شرایط جامعه را بپذیرند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: مدیران یا مسئولیتی را قبول نکنند و یا اگر قبول کردند باید در برابر مردم پاسخگو باشند و شرایط جامعه را بپذیرند.
 احمدعلی مقدم  در جلسه مرکزی شورای اجرایی حزب موتلفه اسلامی استان و دبیران شهرستانهای این حزب اظهار داشت: احزاب سیاسی در برابر عملکرد خود در برابر خداوند مسئول هستند.
مقدم گفت: باید مواظب رفتار خود در جامعه و نظام اسلامی باشند، چون تمام رفتارهای احزاب باید با شرایط سیاسی نظام هماهنگی داشته باشد، تمام گروهها و کسانی که فعالیتهای سیاسی در داخل کشور دارند، باید در عمل نشان بدهند که سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست و تخطی از این آرمان بزرگ قابل بخشش نیست.
وی افزود:در کار حزبی باید بهروزرسانی اخبار و اطلاعات جایگاه ویژه داشته باشد و مسئولان حزب موتلفه اسلامی در شهرستانها باید توجه کنند که امر اطلاع از رخدادهای روز و تحلیل درست و منطقی از این رویدادها میتواند در برابر آسیبها و تهدیداتی که نظام را هدف قرار داده عکسالعمل مناسب انجام داد و زمینه لازم را برای اندیشیدن تمهیدات مناسب به وجود بیاورید.
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: حزب موتلفه اسلامی چون نیمقرن گذشته باید در تمام جریانهای سیاسی موافق نظام مقدس اسلامی عامل وحدت باشد و امر مهم و حیاتی وحدت فقط با کار تشکیلاتی منظم در راستای اهداف جمهوری اسلامی میسر میشود و میتواند عامل وحدت پایدار باشد.
مقدم گفت: احزاب سیاسی نباید برای رسیدن به اهداف خود از هر راهی و وسیلهای سود جویند، حزبگرایی در امور سیاسی در خط نظام اسلامی میتواند قانونگرایی و زمینههای خدمت بهتر و بیشتر را برای مردم بهوجود آورد.
مقدم اظهار داشت: باید فرهنگ حزب و حزبگرایی در جامعه مردمسالاری دینی جایگاه خود را پیدا کند و این تنها با عملکرد قانونی و در محدوده نظام اسلامی و محوریت و اطاعت از ولایتفقیه مقدور است و در غیر این صورت یک حزب سیاسی در نظام اسلامی مسیر خود را به بیراهه کج میکند.
وی با تاکید بر فعالیتهای فرهنگی و مبارزات سیاسی حزب موتلفه اسلامی در نیمقرن اخیر خاطرنشان کرد: حزب موتلفه اسلامی راه درست مبارزه را در مسیر اسلامی و دینی میبیند.
 مقدم در پایان تصریح کرد: لازم است که دفاتر و دبیران این حزب در سراسر استان به موضوع فرهنگ در رویارویی جنگ نرم با دشمن توجه بیشتری معطوف دارند و در همین راستا در ابتدای این مسیر تمام دفاتر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان به زودی به کتابخانه تجهیز میشوند.

https://shoma-weekly.ir/fVCgUK