ورزش

محروم کن تا معروف شوی!

عجالتاً و جسارتاً نتیجه می‌گیریم که هیچ روشی برای کسب شهرت راحت‌تر از محروم یا جریمه کردن «علی دایی» و «امیر قلعه نویی» نیست. جالب آنکه «علیرضا صالحی» به هیچ عنوان قصد تخفیف دادن به آقای گل جهان و سرمربی نام آشنای پرسپولیس را ندارد. اصلاً چه معنایی دارد آدم از این فرصت گرانبها به راحتی بگذرد؟
دانیال فدائی- این آقای «علیرضا صالحی» مدتی است حسابی سکه شهرت ضرب میکند و به اندازه کفر ابلیس مشهور شده است. میدانید چرا؟

این چهره مشهور و برجسته (!) کمیته استیناف با دادن یک حکم و محروم کردن «علی دایی» ناگهان به مرد محبوب رسانههای نوشتاری و مکتوب و رسانههای دیداری و شنیداری تبدیل شد!

شبکه یک را میگرفتی میدیدی «علیرضا صالحی» میهمان تلفنی برنامه «ورزش و مردم» است. میزدی کانال دو متوجه میشدی رئیس کمیته استیناف سوژه اصلی برنامه ورزش از نگاه دو» شده والخ!

از منزل خارج میشدی و رادیوی ماشین را روشن میکردی باز هم همین آقای «علیرضا صالحی» پشت خط تلفنی برنامههای ورزش بود و در هر شرایطی صدای وی شنیده میشد!

عجالتاً و جسارتاً نتیجه میگیریم که هیچ روشی برای کسب شهرت راحتتر از محروم یا جریمه کردن «علی دایی» و «امیر قلعه نویی» نیست. جالب آنکه «علیرضا صالحی» به هیچ عنوان قصد تخفیف دادن به آقای گل جهان و سرمربی نام آشنای پرسپولیس را ندارد. اصلاً چه معنایی دارد آدم از این فرصت گرانبها به راحتی بگذرد؟

حالا گیریم دو تا رسانه هم پیدا شوند که بخواهند رأی اخیر را به چالش بکشند... چندان مهم نیست. آنچه حائز اهمیت است طی کردن یک شبه ره صد ساله است و باقی مسائل ارزش فکر کردن هم ندارد!

راستش را بخواهید محرومیت اخیر و دو جلسهای «علی دایی» که با رأی کمیته استیناف حاصل شد نه تنها پرسپولیسیها را تکان داد بلکه ما را هم مقداری به لرزش واداشت که آخر این برخوردها با بزرگان فوتبال چه دلیلی دارد؟

ما به شدت موافق رعایت قانون و عدالت در فوتبال هستیم و هیچ مشکلی هم با شخص «علیرضا صالحی» یا کمیته استیناف نداریم اما برخی اوقات شاهد اتفاقاتی در فوتبال ایران هستیم که تأسف و تأثر را برمیانگیزد.

میدان فوتبال جای دو نوع رقابت است. آنهایی که میآیند تا در داخل میدان و با رقابتی مردانه در داخل میدان به شهرت و اعتبار میرسند و کسانی که متاسفانه راه کوتاهتری را برای معروفتر شدن برمیگزینند.

به نظر شما محروم کردن «علی دایی» و «امیرقلعهنویی» جزء کدام دسته است؟!

https://shoma-weekly.ir/fYwsuG