شهرستانها

مجموعه موتلفه اسلامی حامی و پشتیبان روحانیت و ولایت فقیه است

دبیر حزب موتلفه اسلامی دشتستان گفت: مجموعه موتلفه اسلامی حامی و پشتیبان روحانیت و ولایت فقیه است.
محسن ملکوتی در نشست اعضای حزب مؤتلفه دشتستان با امام جمعه برازجان اظهار داشت: حرکت در مسیر ولایت فقیه رمز موفقیت نظام اسلامی است و حزب مؤتلفه همواره در مسیر ولایت حرکت کرده است.

 دبیر حزب مؤتلفه اسلامی دشتستان، مجموعه مؤتلفه اسلامی را همیشه همراه، پشتیبان و حامی روحانیت دانست و با توجه به نزدیکی به ایام انتخابات بهویژه انتخابات شوراها آمادگی این مجموعه برای استفاده از راهنماییها و نصایح ائمه جمعه و جماعات و عمل در راستای حرکت مستقیم در صراط ولایت مطلقه فقیه را اعلام کرد. قائم مقام مؤتلفه اسلامی دشتستان نیز ضمن قدردانی از حضور امام جمعه برازجان در محل این نشست، با برشمردن شهدای روحانی حزب همچون شهیدان بهشتی، مطهری، باهنر و... توجه به ارتباط نزدیک و همیشگی که از ابتدای سال 1342 مجموعه موتلفه با روحانیت معظم داشته، خواستار ارتباط بیشتر امام جمعه با دفتر دشتستان شد.

 محمد یگانه افزود: این ارتباط نزدیک سبب میشود که مسئولان این مجموعه بتوانند در اتخاذ تصمیمات خود در مقاطع گوناگون به گونهای هماهنگ با امام جمعه وارد عمل شوند و از این طریق ارتباط روحانیت با این مجموعه بیشتر شود.

 وی ضمن برشمردن فرازی از بیانات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنهای (مدظلهالعالی) در باب توجه بیشتر مسئولان و مردم به فریضه واجب الهی امر به معروف و نهی از منکر، ایجاد معاونتی با همین عنوان برای تلاش در این راستا انجام شده و بیشترین برنامهریزیهای حزب در این راستاست.

 این فعال سیاسی خواستار توجه و مساعدت بیشتر امام جمعه در اجرایی شدن برنامهریزیهای صورت گرفته حزب موتلفه اسلامی در پیشبرد این امر واجب و الهی شد.

https://shoma-weekly.ir/pijKOQ