شهرستانها

مجلس یازدهم اصولگراتر خواهد شد

مقدم با اشاره به اینکه یکسری از گروه های جریان اصولگرا متولی شده اند تا این جریان بتواند از آسیب و اشکال اخیری که دامن آن را گرفته رهایی یابد، افزود:به نظر می رسد شرایط به مراتب بهتری برای اصولگرایان در مجلس آینده ایجاد شود.
احمد علی مقدم درخصوص آینده جریان اصولگرایی با توجه به عدم موفقیت در انتخابات اخیر و تلاش های جدی که برای رفع مشکلات ناشی از عدم وحدت در این جریان آغاز شده است، عنوان کرد: البته در مجموع اگر بخواهیم در نظر بگیریم، اصولگرایان موفقیت نسبی داشته اند، ولی ایراد و آسیب جدی که در انتخابات اخیر می توان به کار اصولگرایان وارد دانست، عدم انسجام جدی در این جریان است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در خصوص اشکالات کار جمنا افزود: واقعیت این است که ساختار جبهه مردمی انقلاب اسلامی از زمانی که تشکیل شده است، دارای اشکالاتی جدی بوده که طبیعتا باید این اشکالات و ایراداتی که بر کار این ساز و کار انتخاباتی وجود دارد، رفع بشود تا بتوان کار مهم و تأثیرگذاری انجام داد. متأسفانه از همان ابتدا هم عده ای از دوستان در جریان اصولگرایی به این ایرادات انتقاد و برای رفع آن تلاش هم کردند؛ اما متأسفانه باز هم اشکالات کار جمنا رفع نشد و نتیجه آن عدم پیروزی در انتخابات بود.

وی با اشاره به اینکه یکسری از گروه های جریان اصولگرا متولی شده اند تا این جریان بتواند از آسیب و اشکال اخیری که دامن آن را گرفته رهایی یابد، افزود:به نظر می رسد شرایط به مراتب بهتری برای اصولگرایان در مجلس آینده ایجاد شود.

https://shoma-weekly.ir/xYLyNy