شهرستانها

مجلس نهم بستر همدلی و وحدت باشد

مجلس نهم با ترکیبی که در این دور دارد باید مجلس همدلی و وحدت برای پیشبرد اراده ملت و نظام اسلامی باشد.
دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مجلس نهم با ترکیبی که در این دور دارد باید مجلس همدلی و وحدت برای پیشبرد اراده ملت و نظام اسلامی باشد.
بیوک مقدسی بخشایش در گفتگو با خبرگزاری مهر به مناسبت آغاز به کار مجلس نهم شورای اسلامی گفت: بحمدالله ملت غیور ایران با احساس مسئولیت شایسته خود در 12 اسفند و 15 اردیبهشت وظیفه خود نسبت به انقلاب اسلامی را انجام داد و اکنون نوبت نمایندگان مجلس است تا به عنوان وکلای این ملت غیور با حفظ  وحدت و پرهیز از برخی از کارها اقتدار کشور در این قوه را حفظ کنند.
وی با تاکید بر اینکه حفظ انسجام در مجلس موجب پیشبرد سریع اهداف متعالی نظام و تامین رفاه و امنیت برای کشور می شود اظهار داشت: این حفظ انسجام به معنی عدول از منافع وکلا نیست بلکه باید در کنار پافشاری بر حق حوزه انتخابیه مصالح ملی نیز در نظر گرفته شود.
مقدسی با بیان اینکه ترکیب اصولگرای مجلس ظرفیت بسیار بزرگی از نظر مقبولیت سیاسی در بین عموم مردم به وجود آورده افزود: انتظار این مردم آن است که مواضع نظام در هر حال عملی شده و راهبردهای ملی به بهترین شکل اجرایی شود.
وی گفت: رمز اعتلای ملت ایران حفظ وحدت مجلس در اجرای بی چون و چرای قانون است و قانون به عنوان راس امور مورد نظر بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) بود به نحوی که در مقابل قانون شکنان ایستادگی می کردند و منافع عمومی را فدای مصالح گروهی و خود ساخته برخی از افراد نمی کردند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان ابراز امیدواری کرد نمایندگان مجلس با الگو گیری از شهید بزرگوار سید حسن مدرس با جان و مال خویش در برابر زیاده خواهی های مستکبران ایستادگی کنند و از هرگونه مسامحه احتمالی با وابستگان به کانون های قدرت و ثروت پرهیز کنند تا عزتی ماندگار داشته باشند.

https://shoma-weekly.ir/NDADRy