زنان

مجلس قوی و دور از مفاسد

تشکیل مجلسی قوی که در پی حل معضلات و مشکلات کشور باشد و از مفاسد و آلودگی ها دور شود می‌تواند گره های معیشتی مردم را باز کند و کشور را در گام دوم انقلاب با قدرت بیشتر به پیش ببرد.
مراسم باشکوه میلاد حضرت زهرا (س) و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی از سوی مدیریت بانوان حزب موتلفه اسلامی برگزار شد.

این مراسم که با استقبال پرشور خواهران عضو و طرفدار حزب برگزار شده بود شامل برنامه های متنوعی بود.

مهندس میرسلیم ریاست شورای مرکزی حزب و کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی سخنران افتتاحیه برنامه میلاد کوثر بود که سخنانی پیرامون انتخابات بیان کرد.

مهندس میرسلیم در زمینه شورای ائتلاف و ساز و کار رسیدن به وحدت در این مقطع تاریخی نکاتی را بیان کرده و وحدت و رسیدن به یک لیست واحد را بسیار مهم دانست.

مهندس میرسلیم تشکیل مجلسی کار آمد که در پی حل مشکلات مردم باشد را نیاز امروز کشور دانست و افزود: تشکیل مجلسی قوی که در پی حل معضلات و مشکلات کشور باشد و از مفاسد و آلودگی ها دور شود میتواند گره های معیشتی مردم را باز کند و کشور را در گام دوم انقلاب با قدرت بیشتر به پیش ببرد.

دیگر سخنران این مراسم سردار سرتیپ محمد امامقلی معاونت سپاه قدس بود که سخنانی پیرامون سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی بیان داشت.

معاون پشتیبانی سپاه قدس پیرامون پیروزی انقلاب گفت:امام فرمودند انقلاب انفجار نور بود و دشمن ابتدا با ایجاد توطئه های داخلی و جنگ سعی در مهار این نور داشت که درخشش انقلاب اسلامی در دیگر کشورها منتشر نشود و با تشکیل گروهک های تروریستی و ترور یاران امام و بازاریان و افراد مذهبی و سپس جنگ تحمیلی و به راه انداختن دوم خرداد و فتنه های ۷۸ و ۸۸ و ...سعی در خاموش کردن نور انقلاب داشتند اما موفق نشدند.

سردار در تشریح شخصیت سردار سلیمانی و علت محبوبیت و عزت این شهید بزرگوار گفت:سردار سلیمانی تربیت یافته مکتب امام خمینی و آبدیده شده در کوران جنگ و توطئههای داخلی و خارجی بود و به آنچنان درجه ای از شایستگی رسیده بود که در ولایت پذیری غیورانه از امام زمانش دفاع میکرد، رمز عزت جهانی حاج قاسم نیز همین بود.

سرتیپ امام قلی افزود: سردار سلیمانی بیباکانه اقداماتی را که رهبری میخواستند در خارج از ایران عملی میکرد.حاج قاسم به ما و جمهوری اسلامی عزت داد و به عنوان یک دیدبان کل منطقه را شناسایی کرد و خطرها و دشمن را کامل رصد کرده و راه شکست انها را خدمت رهبری عرضه داشت. او به امام زمان خود خدمت کرد وی قبل از اینکه رهبری مطلبی را از او بخواهند آن را عمل میکرد و نتیجه را خدمت رهبری ارائه میداد و خواسته های رهبری را به خوبی میشناخت.

معاونت پشتیبانی سپاه قدس در بیان ویژگیهای دیگر شهید سلیمانی گفت: زمانی بود که همه نیروهای مقاومت در منطقه پراکنده و متفرق بودند.حاج قاسم تجربیات انقلاب اسلامی و نحوه مقابله با دشمنان ملتها را به آنها آموخت .سردار به میان آنان رفت با آنها زندگی کرد و در ایران آنها را پذیرا شد و با محبت همه را جمع کرده و اسلوب کار را یادشان داد و راه بلد آنان شد تا به این قدرت و پیروزی رسیدند.این مکتب سلیمانی بود.

گفتنی است حضور میهمانان ویژه از شورای مرکزی و چهره ها و شخصیت های علمی و سیاسی در این برنامه قابل توجه بود.

تقدیر از مجری انقلابی و فعال سرکار خانم ابوطالبی و تقدیر و تشکر از خانواده شهدا و خواهران فعال در حوزه های حزب و همچنین اجرای ۳ سرود زنده توسط گروه سرود "شمیم یاس نبی" ،پخش کلیپ های بسیار زیبا در رثای شهید سلیمانی ،اهدای جوایز به بانوان و کودکان ، پذیرایی ویژه و عرضه محصولات نهضت نهج البلاغه خوانی از دیگر برنامههای این مراسم بود.

https://shoma-weekly.ir/ys0WEJ