شهرستانها

مبارزه با تحریفات، بدون تشکیلات امکان پذیر نیست

بدون یک تشکیلات گسترده تحقق این امرمهم امکان ندارد. در میدان مبارزه با این وسعت عظیم جهانی که دشمنان در صدد تخریب چهره اسلام عزیز برآمده‌اند ارزش گرایان و اصولگرایان بدون محوریت مقام عظمای ولایت و بدون قرار گرفتن در زیر پرچم وحدت آفرین اسلام قادر به انجام این امر بسیار حیاتی و مهم نخواهند بود.
سید حسن سیدی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گلستان تنویر افکار مردم در همه جوامع و زمانها را مهم خواند و اظهار داشت: پیگیری فرامین امام خمینی و مقام معظم رهبری، معرفی اسلام ناب و پاسخ به شبهات ازجمله اموری است که به عنوان یک وظیفه خطیر بردوش علما و کارشناسان علوم اسلامی است.

وی همچنین افزود: بدون یک تشکیلات گسترده تحقق این امرمهم امکان ندارد. در میدان مبارزه با این وسعت عظیم جهانی که دشمنان در صدد تخریب چهره اسلام عزیز برآمدهاند ارزش گرایان و اصولگرایان بدون محوریت مقام عظمای ولایت و بدون قرار گرفتن در زیر پرچم وحدت آفرین اسلام قادر به انجام این امر بسیار حیاتی و مهم نخواهند بود.

دبیر حزب موتلفه گلستان یادآور شد: امروز نیز ما با تهاجمی ناجوانمردانه روبرو هستیم که تحریف حق و ترویچ باطل از محورهای فعالیت آن است و با احساس وحشت از صدور انقلاب اسلامی دیوانه وار از هر نوع ابزار فرهنگی، سیاسی، اقتصادی استفاده میکنند لذا برای مبارزه با فرهنگهای شیطانی و استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل باید به سه محور پرداخته شود که عبارتند از: ۱- در جهان اسلام باید نظام امامت که نظام لیاقت و گزینش الهی است، معرفی گردد. ۲- فرهنگ انقلاب اسلامی وشیوه درست فهم دین در ملتها تبلیغ شود. ۳- برای تحقق این کار ایجاد تشکیلات مستضعفین که امام فرمود: حزب مستضعفین باید تشکیل شود و با کانال کشی فکری در جامعه اسلامی توطئههای نظام کفر را باید از بین برد و به ملتها آگاهی بخشید. سیدی در خاتمه عنوان کرد: فرقههایی از قبیل وهابیت، طالبان و اخیرا داعش زاییده همین افکار شیطانی استکبار جهانی و روباه پیر یعنی انگلیس و نیز صهیونیسم بین الملل هستند که در این معرکه باید با مستمسک قرار دادن مکتب علوی و امام صادق علیه السلام با اقدامی جهادی به مبارزه با آنان پرداخت.

https://shoma-weekly.ir/HMkyjS