شهرستانها

مبارزه با استکبار و صهیونیست‌ها از اصول انقلاب اسلامی است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهانیان اعلام کردند مبارزه با استکبار و صهیونیست‌ها از اصول انقلاب اسلامی است.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهانیان اعلام کردند مبارزه با استکبار و صهیونیستها از اصول انقلاب اسلامی است.

مراد کاظمی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهارداشت: در سالگرد سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی قرار داریم این در حالی است که در صحنه بینالمللی، ملتهای مستضعف جهان در زیر بار ظلمها و فشار استکبار جهانی هستند و هر روز مصیبتی جدید را تجربه میکنند و در صحنه داخلی هم دشمنان به فکر نقشه کشیدن برای ناامید کردن ملت هستند.

وی افزود: مردم باید با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان اعلام کردند مبارزه با استکبار و صهیونیستها که از اصول انقلاب بوده چرا که این مبارزه را امام راحل(ره) به ما آموختند و همچنان زنده است.

کاظمی خاطرنشان کرد: اینکه در این سی و نهمین بهار فراموش نکردهایم که یکی از اهداف و شعارهای اصلی انقلاب اسلامی استقلالخواهی و قطع هر نوع وابستگی است، مطالبه سرنوشت سازی که در شعار «نه شرقی نه غربی» بروز یافت و موجب وحدت بلوک شرق و غرب برای مقابله با این انقلاب مستقل شد.

وی گفت: در روزهای گذشته نیز اگرچه راهبرد «نرمش قهرمانانه» موجب توهم برخی سردمداران غربی مبنی براستحاله از درون انقلاب اسلامی شد اما به زودی دریافتند که با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری این آرزو تحقق نایافتنی است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: حاکمیت اسلام بر جامعه که جزء اصلیترین مطالبات مردم در انقلاب اسلامی بود از جمله شاخصههای راهبردی آن، قاعده نفی سبیل بر اساس آیه مبارکه «و لن یجعل الله للکافرین علی المؤمنین سبیلاً» است که راه هر گونه سلطه طلبی آشکار و پنهان بر ایران اسلامی را سد میکند.

کاظمی ادامه داد: اینکه دشمن ما با فهم انحراف ناپذیری مسیر کلان انقلاب اسلامی با چنین کشتیبانی، دستکش مخملین بیرون آورده و دست چدنی خویش را نمایان ساخته است در این مقطع انتظار از دولتمردان، نمایش مرحله دوم در نرمش قهرمانانه و امتیازگیری از حریف میباشد که تداوم انعطاف عدل از منطق حاکم بر این راهبرد است و اینکه باید در افکار عمومی دنیا به دشمن ضربه هوشمندانه زد و حقانیت انقلاب اسلامی را بیش از پیش تبلیغ نمود.

https://shoma-weekly.ir/83MgWR