شهرستانها

مبارزات و مجاهدات آیت‌الله هاشمی در کنار رهبری فراموش نشدنی است

حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی با تسلیت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مبارزات و مجاهدات آن مرحوم در کنار رهبری در دوره‌های مختلف را فراموش نشدنی دانست.
حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی با تسلیت رحلت آیتالله هاشمی رفسنجانی مبارزات و مجاهدات آن مرحوم در کنار رهبری در دورههای مختلف را فراموش نشدنی دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه ای درگذشت یار دیرینامام راحل و یاور مقام معظم رهبری آیتالله هاشمی رفسنجانی را به همه مردم این استان تسلیت گفته است. در بخشی از پیام حزب مؤتلفه اسلامی آمده است: آیتالله هاشمی رفسنجانی مبارزات خود را در سالهای اولیه نهضت اسلامی آغاز کرد و تا آخرین لحظات عمر خود در کنار انقلاب و نظام بود.

در این پیام آمده است: آن مجاهد نستوه در راه به ثمر نشستن انقلاب از همه توان خود استفاده کرد و در راه به بار نشستن این شجره طیبه هرگز در برابر سختیها عقبنشینی نکرد.

در پیام حزب مؤتلفه استان کهگیلویه و بویراحمد از هاشمی به عنوان یار دیرین رهبری و همکار معظمله در همه سالهای سخت و در برابر استکبار جهانی یاد شده است که این پیوند ناگسستنی بوده است.

https://shoma-weekly.ir/gp7XgE