شهرستانها

ماه‌هاست برای نفوذ انتخاباتی برنامه‌ریزی چراغ خاموش می‌کنند

اصلاح‌طلبان چراغ خاموش به نفوذ در جامعه و مشورت‌های جهت‌دار پرداخته‌اند.
سیدمحمد فقیهی گفت: مدتی است سایتهای خبری در یزد فعالتر شدهاند و هرکس از هر کانالی، اعم از موثق و غیرموثق خبرهای دست اول و گاهی دست چندم را گرفته و درج میکند.

دبیر استان یزد حزب مؤتلفه اسلامی افزود: دراین میان یکی از سایتهایی که زیر پرچم اصلاحطلبان سینه میزند وقتی از دستیابی به خبرهای صحیح محروم میماند، بهزعم خود و بنا به احساس وظیفه خبری! و حساسیت جناحی! و به خاطر پربارترکردن سایت خبری خود سعی میکند پشت درب بسته به تولید خبر از کانال فکری خود بپردازد.

وی اضافه کرد: گافهای این شبکه خبرساز یکی و دو تا نیست؛ اما تازهترین آن، خبری تحلیلی است که از فعالیتهای انتخاباتی اصولگرایان در سایت خود درج کرده است؛ درحالیکه چه از نظر نحلههای اصولگرایی موجود آمار کذب داده و چه از نظر مصداقها، پرتاب تیر در تاریکی است. جالب آنکه ادعا کرده فعالیت جدی اصولگرایان در آرامش اصلاحطلبان انجام شده است!

وی یادآور شد: این در حالی است که ماههاست اصلاحطلبان چراغ خاموش به نفوذ در جامعه و مشورتهای جهتدار پرداختهاند. البته تحریک غیر مستقیم برخی افراد را هم برای حضور در صحنه و برنامهریزی تکثر در اصولگرایان و وحدت در اصلاحطلبان را در برنامه کاری خود قرار دادهاند. درصورتی که سخنرانیهای شخصیتهای اصولگرا هیچیک جنبه تبلیغات انتخاباتی نداشته و تنها احیای گفتمان امام و انقلاب که درحال به فراموشیرفتن است وجهه همت قرار گرفته است.

فقیهی خاطرنشان کرد: رایزنیهای مقدماتی انتخاباتی بین تشکلهای اصولگرایی آن هم با برنامههای راهبردی و نه ورود به مصادیق، ماهها پس از جلسات اصلاحطلبان و تنها حدود سه هفته است که آغاز گردیده است.

https://shoma-weekly.ir/sbuPNK