زنان

ماهیت زنان تروریست تکفیری

با نگاهی به صحنه منازعات در منطقه در می‌یابیم که علاوه بر نقش سنتی زنان در شبکه‌های جاسوسی و اطلاعاتی، استکبار نقش جدیدی برای زنان در کشورهای مسلمان تعریف کرده است، درست همچون نقشی که سازمان منافقین برای زنان فریب خورده خود تعریف کرده بود که نشان از ماهیت واحد سیستم‌های تروریست پرور دارد.

نرگس قدیری- با نگاهی به صحنه منازعات در منطقه در مییابیم که علاوه بر نقش سنتی زنان در شبکههای جاسوسی و اطلاعاتی، استکبار نقش جدیدی برای زنان در کشورهای مسلمان تعریف کرده است، درست همچون نقشی که سازمان منافقین برای زنان فریب خورده خود تعریف کرده بود که نشان از ماهیت واحد سیستمهای تروریست پرور دارد.

در این مدل که از سوی گروههای تکفیری تربیت شده در مکتب وهابیون برمیخیزد جایگاه زنان در پستترین نقشها تعریف شده و به عنوان قربانیان بعضا ردیف اول در همه ابعاد مورد سوء استفاده قرار میگیرند.

آنان زنان مسلمان را طی آموزشهایی که توسط به ظاهر علماء وهابی میدهند شست شوی مغزی داده و با فتاوای منحرف و مخالف اصول دین اسلام برای انواع بهره کشیها از دادن جان گرفته تا به منجلاب فساد کشیده شدن آماده میکنند وجالب اینجاست که این زنان تصور میکنند همه این جنایات و مفاسد با نیت و هدف کمک به اسلام بوده و نزد خداوند و رسول اکرم مأجور هستند و پاداش آنان بهشت برین است! آنان متصور هستند که قتل شیعیان و یا سنیانی که به اصول وهابی پایبند نیستند اجر عظیمی دارد و با شیوههایی مالیخولیایی و محاسباتی کاملا احمقانه به سرعت فتوا به کافر بودن هر که بخواهند میدهند و در مکتب شیطانی آنان نیز هر که کافر باشد قتل او واجب بوده و دارای اجر وثوابی عظیم است.

انفجارهایی که توسط این زنان تروریست خصوصا در عراق انجام میشود و یا پیوستن این زنان به گروهای تروریستی داخل سوریه و یا حرکت منفور جهاد نکاح و افواج کودکانی بدون پدر که از این زنان متولد شده و یا در خرابهها سقط میشوند به شیوههای گروهک تروریستی منافقین شبیه بوده و فتوا به آزاد بودن روابط نامشروع با زنان شوهر دار دقیقا اشاره به فضاحت ازدواج مسعود و مریم رجوی ویا دیگر افتضاحات سازمان منافقین دارد که نشان دهنده مصدر واحد همه تشکیل همه گروهای تروریستی از سوی اربابان امریکایی و اسرائیلی دارد.

نکته مهم در این پروژه که باعث تأسف شدید بوده استفاده مستکبران از جوانان مسلمان منحرف برای پیاده کردن اهدافشان است که‌‌ همان ایجاد امنیت رژیم صهیونیستی و به حکومت رساندن دیکتاتورهای جدید در پایگاههای از دست رفتهشان است. در این پروژه نقش عربستان به عنوان پایگاه هماهنگ سازی این عملیات و توجیه کننده دینی اعمال فجیع، غیر انسانی و غیر اخلاقی و ضد بشری این جماعت است که در ابعاد معنوی و فکری با استفاده از روحانیون وهابی خود افکار سلفیگری و وهابیگری را در میان این جوانان دختر و پسر ترویج میکنند و از سوی دیگر با بذل و بخشش پولها و درآمدهایی که از طریق فروش نفت و یا از جیب مشتاقان و زائران سفر به سرزمین وحی ایشان برداشت میکنند، میکوشد تا پنجه بر چهره حقیقی اسلام کشیده و سرمایههای انسانی ملتهای مسلمان را در خدمت اربابان شیطانیشان قرار دهد.

https://shoma-weekly.ir/X1yRmT