زنان

مانکن های انتخاباتی

صداوسیما دراین میان خواسته یا ناخواسته از چندوقت مانده تا روز انتخابات هربار با مصاحبه گرفتن از زنان بدحجاب این گونه به اصطلاح شور انتخاباتی ایجاد کند. و نهادهای مربوطه شاید به دلیل اینکه مبادا مبارزه با این ضد تبلیغ ها باعث برخوردن به کاندیداها شود برای مقابله با این هنجارشکنان اقدام نمی کند و بعد از انتخابات هم مساله هنجارشکنی به باد فراموشی سپرده می شود
نفیسه اقبال- برای تبلیغات در عرصه انتخابات ابزار گوناگونی وضع شده است اما صورت تبلیغات در جریان رفراندوم ها در کشورهای مختلف با یکدیگر متفاوت است و این تبلیغات بنا به اقتضای شرایط سیاسی و فرهنگی در کشور ما نیز جریان خاص خود را دارد برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی در کنار فواید بی بدیلی که به همراه دارد، به جهت برخی سوء برداشت ها از چگونگی اجرای آن موجب بروز مشکلاتی نیز می شود. یکی از مهمترین معضلات، به فراموشی سپردن مسایل فرهنگی است تجربه انتخابات های گذشته و غفلت های صورت گرفته در این رابطه موید این نکته است که برخی مسئولان دست اندرکار با نگاهی خوش بینانه به صورت سهوی دچار لغزش هایی شده اند که صدمات جبران ناپذیری را برای جامعه به همراه داشته است. و در مقاطع مختلف به بهانه برگزاری انتخابات پرشور در کشور و سوءبرداشتی که از این مساله نزد برخی مسئولان به وجود آمده موجب شده تا مانکن های مروج ابتذال و اباهه گری چند صباحی را به گشت و گذار بدون مزاحمت در سطح خیابان ها بپردازند و البته با عادی شدن این ناهنجاری، بعد از انتخابات نیز مشکلاتی برای جامعه اتفاق افتد.-
صداوسیما نیز دراین میان خواسته یا ناخواسته  از چندوقت مانده تا روز انتخابات هربار با مصاحبه گرفتن از زنان بدحجاب این گونه به اصطلاح شور انتخاباتی ایجاد کند. و نهادهای مربوطه شاید به دلیل اینکه مبادا مبارزه با این ضد تبلیغ ها باعث برخوردن به کاندیداها شود برای مقابله با این هنجارشکنان اقدام نمی کند و بعد از انتخابات هم مساله هنجارشکنی به باد فراموشی سپرده می شود
به نظر می رسد به هرحال این مانکن های انتخاباتی که قریب به اتفاق زن هستند هرچند در یک مجال شاید کوتاه به بهانه بازی سیاسی وارد خیابان ها می شوند اما تأثیری عمیق بر جامعه می گذارند.



https://shoma-weekly.ir/FFNQXU