شهرستانها

ماندگاری حرکت شهدای مؤتلفه تا امروز بدون شک منشا الهی دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین حرکت شهدای مؤتلفه اسلامی را نوری در ظلمت و خفقان دوران ستمشاهی دانست و گفت: ماندگاری این حرکت تا امروز بدون شک منشا الهی دارد.
به گزارش دفتر امام جمعه قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار با اعضای حزب مؤتلفه اسلامی استان قزوین که به مناسبت سالگرد شهادت اعضای این طیف برگزار شد، افزود: هر کاری که در این عالم با موافقت اصولی خداوند همراه شود، اثرگذار، ماندگار و مورد تأیید عقل، منطق و ایمان نیز قرار میگیرد.

وی به تشریح فداکاری ها و جان فشانی های شهدای مؤتلفه از جمله شهیدان بخارایی، صفارهرندی، نیکنژاد و امانی پرداخت و گفت: اگر شهدای بزرگوار یاد شده این حرکت عظیم و بزرگ را انجام نمی دادند، مدیریت مبارزات به دست کمونیست ها میافتاد و موجب نفوذ کشورهای کمونیستی در کشور را نیز فراهم می آورد.

به گفته وی، اگر مدیریت مبارزات به دست کمونیست ها میافتاد، مبارزات به نام آنان ثبت و در نتیجه مدیریت جامعه ما نیز با افکار و اندیشههای آنها رقم میخورد و کم کم مساجد به فراموشی سپرده میشدند.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، اگر این شهدای بزرگوار پیش قدم نمی شدند، اندیشه های الحادی گوی سبقت را میربودند و در نتیجه مبارزات به انقلاب اسلامی منتهی نمیشد.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه شهدا نه تنها زنده که جامعه را به حیات و زندگی سوق دادند، ادامه داد: اگر این نبود جامعه به ذلت، بدبختی و مرگ انسانیت دچار و اگر آن افکار کمونیستی بر جامعه چیره میشد، به ذلت و خواری کشیده می شدیم.

در ابتدای این دیدار محمدحسین شفیعی ها، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان قزوین گزارشی از اقدام های انجام شده از سوی این حزب را ارائه کرد.

https://shoma-weekly.ir/Rb4CDL