شهرستانها

مؤسسه نشر آثار امام سیاسی‌کاری نکند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مؤسسه نشر آثار امام راحل در برابر شبهه‌افکنی نسبت به آثار و اندیشه آن حضرت موضع صحیح و صریح داشته و سیاسی‌کاری را کنار بگذارد.
سید علیمحمد دانشی در گفتگو با فارس  اظهار کرد: برای کسی که ادعای مسلمانی داشته و منتسب به بیت امام راحل است متأسفیم که اینگونه آرمانهای نظام و انقلاب و امام را با حرفهای نسنجیده و دشمن‌‌پسند نادیده میگیرد و به همه چیز پشت پا میزند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در همین ارتباط ابراز کرد: این خانم در گذشته حرفهایی زده که با حرفها و مواضع امروزی در تناقض است و باید پرسید این عده را چه شده که امروز گذشته و پیشینه و قداست خانوادگی خود را در نظر نمیگیرند و حرفهایی میزنند که مورد پسند بدخواهان امام و انقلاب است.دانشی هدف برخی جریانها، گروهها و افراد را حذف تفکر امام در همه زمینهها به عنوان یک تفکر ارزشی ناب دانست و گفت: اگر چنین باشد سخنان اشراقی ریشه انحرافی دارد و باید منشأ این انحراف شناخته شود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان برخی خاطرات تصنعی و ابراز سخنانی این چنینی در این برهه از سوی فردی منتسب به بیت امام را همه در یک راستا و با یک هدف دانست و گفت: بدتر از همه اینکه مسئولان بنیاد حفظ و نشر آثار امام راحل با سکوت خود که نوعی سیاسیکاری است به وظیفه اصلی که در نام این بنیاد مستتر بوده، نمیپردازند.

وی حرمتشکنی و از بین بردن قداست بیت امام را پیامد اینگونه اظهارات و سخنان دانست و گفت: به نظر ما حرفهای اشراقی یک نوع مأموریت و همراهی در مسیری است که در این سه دهه به دنبال حذف تفکرات ناب امام از عرصههای مختلف به خصوص در حوزه سیاسی بوده است.

https://shoma-weekly.ir/c5ORMx