شهرستانها

مؤتلفه سرباز ولایت خواهد ماند

عضا مؤتلفه اسلامی استان به‌عنوان سربازان ولایت، ضمن تقدیر و تشکر، آمادگی خود را همچون گذشته ولی با نشاط بیشتر جهت سربازی فرامین مقام معظم رهبری اعلام می‌دارد و ما به تبع از روش و منش مقام عظمای ولایت از خدمات شایسته و رهبری و هدایت‌گری انقلاب در این منطقه توسط آیت‌الله مهمان نواز تقدیر نموده و هیچ‌وقت این مرد عالم و عادل و انقلابی را فراموش نمی‌کنیم
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان شمالی گفت: در آستانه دوازدهمین سالگرد تأسیس استان خراسان شمالی انتصاب نماینده محترم ولی فقیه در استان خراسان شمالی را به فال نیک گرفته و استقلال کامل استان را جشن میگیریم.

وی افزود: آثار پر برکت سفر مقام معظم رهبری بعد از گذشت چهار سال در همه زمینههای فرهنگی اقتصادی- امید به زندگی- انقلابیگری در این استان با شتاب هنوز ادامه دارد لذا با انتصاب جناب حجتالاسلام یعقوبی هدیه بزرگ دیگری از طرف ولی فقیه نصیب این استان گردید تا آثار سفر پر برکت، ادامه یافته و باقی بماند.

احمدنیا خاطرنشان کرد: معرفی جناب حجتالاسلام و المسلمین حاج ابوالقاسم یعقوبی که فردی دانشمند، فاضل، ولایت مدار و انقلابی هستند بهعنوان نماینده مقام معظم رهبری در استان قطعا مایه خیر و برکت و اتحاد مردم و همراهی بیشتر با نظام و انقلاب اسلامی خواهد شد.

دبیر حزب مؤتلفه استان با ذکر خدمات امام جمعه قبل یادآور شد: مقام معظم رهبری در حکم جناب آقای یعقوبی، با تجلیل از شخصیت و خدمات ارزشمند آیتالله حبیبالله مهماننواز که مدت پنجاه سال در شهرستان و استان بهعنوان روحانی برجسته انقلابی و امامت جمعه و جماعت را به عهده داشته است، حامیان انقلاب و شاگردان ایشان را مورد لطف قرار دادهاند.

احمدنیا اظهارداشت: اعضا مؤتلفه اسلامی استان بهعنوان سربازان ولایت، ضمن تقدیر و تشکر، آمادگی خود را همچون گذشته ولی با نشاط بیشتر جهت سربازی فرامین مقام معظم رهبری اعلام میدارد و ما به تبع از روش و منش مقام عظمای ولایت از خدمات شایسته و رهبری و هدایتگری انقلاب در این منطقه توسط آیتالله مهمان نواز تقدیر نموده و هیچوقت این مرد عالم و عادل و انقلابی را فراموش نمیکنیم. حال که در این استان باب الرضا- گنجینه فرهنگها و معرفتها مفتخر به انتصاب نماینده ولی فقیه گردیدیم. به حضرت حجتالاسلام و المسلمین یعقوبی که مردی دانشمند- عالم نویسنده و انقلابی و ولایی میشناسیم این مسئولیت مهم را که افتخار بزرگی میدانیم تبریک گفته و آمادگی همه اعضاء و تشکیلات استان را جهت اجرای منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی که به واسطه این عالم ربانی میباشد اعلام داشته و سربازی را همان طور که تا به حال ثابت کردهایم انشاالله ادامه خواهیم داد.

https://shoma-weekly.ir/nR1XLF