شهرستانها

مؤتلفه برای توسعه استان منتخبان مردم را یاری می‌کند

سید علی‌محمد دانشی: رأی اکثریت مردم به منتخبان ایجاب می‌کند که همه ما از این برگزیدگان حمایت کنیم چرا که برای رسیدن به مقصود و هدف اصلی که همان توسعه و تعالی این دیار است راهی جز این نداریم.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حزب مؤتلفه شاخه این استان به رای مردم احترام می‌گذارد و منتخبان را در راه توسعه و تعالی کهگیلویه و بویراحمد یاری می‌کند.
 سید علی‌محمد دانشی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با آرزوی توفیق برای منتخبان ملت در مجلس به خصوص برگزیدگان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: رأی اکثریت مردم به منتخبان ایجاب می‌کند که همه ما از این برگزیدگان حمایت کنیم چرا که برای رسیدن به مقصود و هدف اصلی که همان توسعه و تعالی این دیار است راهی جز این نداریم.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یاری کردن منتخبان مردم به معنای احترام گذاشتن به رای و تصمیم مردم است که امام و رهبری در طول بیش از سه دهه اخیر بر آن تاکید فراوان داشته‌اند.
دانشی بیان کرد: نمایندگان نیز برای موفقیت باید به شرح وظایفی که بر عهده داشته مسلط بوده و بتوانند با درایت و البته مدیریت صحیح و با نگاه کلان‌نگر و فراجناحی انجام وظیفه کنند.
وی تصریح کرد: منتخبان ملت باید آن‌چنان قوی عمل کنند که در طول مدت نمایندگی مجبور نشوند این سخن کلیشه‌ای را تکرار کنند که عده‌ای بر سر راه آنان کارشکنی می‌کنند.
دانشی عنوان کرد: نمایندگان باید با قوت و قدرت برنامه‌ها و اهداف خود را برای توسعه استان و خدمت به مردم عملیاتی کرده و برای موفقیت در این عرصه وارد حاشیه افراد و جریان‌ها نشوند.

https://shoma-weekly.ir/sbxsVb