ورزش

لیگ محل رویارویی حرفه‌ای‌هاست

سه سال است که تیم‌های کشتی بیمه رازی در هر دو میدان لیگ داخلی و جام باشگاههای جهان به مقام قهرمانی دست پیدا می‌کند. همین امر گویای آن است که ما در بیمه رازی همه جوانب را با دقت زیر نظر داریم و از کوچکترین فرصت‌ها برای رسیدن به موفقیت استفاده می‌کنیم.
محمدرضا کاظمی - دلیل اینکه تیمهای رقیب توان برابری و رویارویی با ما را ندارند به سبب نگاه حرفهای ما نسبت به رقابتهای لیگ است. کیومرث مهرابی سرپرست تیم بیمه رازی که اخیرا با همین تیم فاتح دور نخست مسابقات لیگ کشتی در لرستان شد،ضمن بیان مطلب بالا اظهار داشت: اینکه تیمهای دیگر با امکانات و نیروی کافی پای در میدان نمیگذارند، ایرادی را متوجه ما نمیکند زیرا مسابقات لیگ میدان مبارزه و رویارویی حرفهایهاست.

بنابر این هر تیمی با نگاه حرفهای و همه جانبه به این رویداد نگاه کند موفق خواهد شد.

وی افزود: سه سال است که تیمهای کشتی بیمه رازی در هر دو میدان لیگ داخلی و جام باشگاههای جهان به مقام قهرمانی دست پیدا میکند. همین امر گویای آن است که ما در بیمه رازی همه جوانب را با دقت زیر نظر داریم و از کوچکترین فرصتها برای رسیدن به موفقیت استفاده میکنیم.

مهرابی با اشاره به مرحله دوم لیگ خاطر نشان کرد: در مرحله دوم و پایانی نیز با قدرت هر چه تمامتر پای در میدان میگذاریم و اگر لازم شد تیم را با نیروهای توانمند و کشتیگیران تیم ملی تقویت میکنیم، با این وجود نگاه ما به جام باشگاههای جهان است که بتوانیم بار دیگر در این آوردگاه از موقعیت کشتی کشور دفاع کنیم. مهرابی در پایان تاکید کرد: هدف ما کمک به ارتقائ و توسعه کشتی است و مسئولین بیمه رازی در این رابطه از هیچ کوششی فروگذار نمیکنند. درست به همین دلیل است که بهترین کادر فنی و کشتیگیران را به خدمت گرفتیم تانمایشی از توانایی، اقتدار و حرفهایگری را در عرصه این ورزش ارائه کنیم. کشتی ورزش ملی ما محسوب میشود و هر اندازه در جهت توسعه این رشته مدالآور هزینه شود جای دوری نمیرود.

https://shoma-weekly.ir/20yvnR