ورزش

لیگ برتر چه کمکی به تیم ملی می‌کند؟

فرهاد مجیدی، شکار 7/2 میلیارد تومانی مس کرمان!

سید رسول امین
خبر کوتاه بود و مختصر؛
فرهاد مجیدی، شکار 7/2 میلیارد تومانی مس کرمان!
شما با خواندن این خبر چه واکنشی نشان دادید؟ اگر استقلالی باشید قطعاً ناراحت شده و سگرمه‌ها را در هم برده‌اید که چرا مسئولان باشگاه استقلال به همین راحتی اجازه داده‌اند کاپیتان مؤثر آنان در فصل گذشته سر از کویر در آورد... و اگر هم پرسپولیسی باشید نشانه‌ای به نشانه بی تفاوتی بالا انداخته و لابد گفته‌اید با مجیدی و بی مجیدی هم استقلال حریف این پرسپولیس پرستاره نخواهد شد!
اما اگر کمی واقع بین بوده و مسائل فوتبال را دقیق‌تر دنبال کنید حتماً سری به نشانه تأسف تکان خواهید داد!
وقتی که فرهاد مجیدی 36 ساله رکورد نقل و انتقالات را می‌شکند و ناز علی کریمی 34 ساله کماکان در پرسپولیس خریدار دارد و بازیکنان پا به سن گذاشته‌ای چون رضا عنایتی، سید جلال حسینی، محسن بنگر و جواد نکونام و... حرف اول فصل نقل و انتقالات را می‌زنند باید فاتحه این فوتبال را خواند. وقتی بازیکنان پا به سن گذاشته با بالاترین رقم و پیشنهاد در تاریخ فوتبال ایران مواجه می‌شوند! یعنی سازندگی در فوتبال کشورمان از بین رفته است! چرا فوتبال لیگ برتر پس از سالها هنوز نتوانسته هافبکی در حد نکونام و کریمی و یا مهاجمی در حد مجیدی تربیت کند؟ نظر شما غیر از این است؟ بی شک شما هم با ما موافقید که سازندگی در این فوتبال مرده است و متأسفانه مدیران باشگاهی نیز در چشم و هم چشمی با یکدیگر کورس گذاشته‌اند و از کیسه ملت و جیب دولت برای یک بازیکن 36 ساله بالای دو میلیارد تومان هزینه می‌کنند!
در این آشفته بازار هم پولهای بی زبان از کیسه مردم و بیت المال هزینه می‌شود تا این مدیر به اصطلاح جلوی آن مدیر کم نیاورد...


https://shoma-weekly.ir/ZT7878