ورزش

لطفاً مدال «طلا»‌ها را مصادره نکنید!

بگذارید راحت و بی پرده بگوییم که مدال‌های کاروان ورزشی ایران ربطی به مدیریت برخی از متولیان ورزش کشورمان ندارد.
سعید سعیدزاده - بگذارید راحت و بی پرده بگوییم که مدال‌های کاروان ورزشی ایران ربطی به مدیریت برخی از متولیان ورزش کشورمان ندارد. دوستانی که از مدال‌های خوش رنگ ورزشکاران ایرانی ذوق زده شده و از درایت، مدیریت و برنامه‌ریزی چند ساله خود سخن می‌گویند!
بگذارید به عنوان یک نویسنده ورزشی با موشکافی و نکته سنجی بیشتری به این ماجرا بپردازیم:
لابد شما خواننده گرامی هم با ما موافق هستید که سه مدال طلای کشتی فرنگی بیش از هر چیز مرهون زحمات شبانه روزی محمد بنا و شاگردان با استعدادش است و ربطی به برنامه‌ریزی مسئولان ورزش کشورمان ندارد.
چه بسا اگر معلم ورزش مدرسه راهنمایی احسان حدادی استعداد این جوان را در بازی هندبال و پرتاب‌های بلندش کشف نمی کرد، امروز آقایان پز مدال نقره پرتاب دیسک المپیک را نمی‌دادند.
بهداد سلیمی و پیش از او حسین رضازاده هم گل‌های خودرویی هستند که در بیابان ورزش کشورمان روئیده‌اند و اگر هم افتخاری بدست آمده، هیچ ارتباطی به مدیریت آقایان ندارد. بنابر این از دوستان خواهش می‌کنیم موفقیت‌های اخیر کاروان ورزش ایران را به نام خود سند نزنند و بیش از این عوام‌فریبی نکنند. از همه اینها گذشته تردیدی نداریم تأثیر دعای مردم در شبهای قدر به مراتب بیشتر از مدیریت متولیان کنونی ورزش بود. معتقدیم در شب ضربت خوردن حضرت علی(ع) دستهای بسیاری برای موفقیت ورزش ایران در المپیک لندن به سوی آسمان دراز شد و اگر هم مدالی بدست آمد، می‌توان مردم را در این موفقیت‌ها شریک دانست. مدال طلای المپیک قابل مصادره نیست و نمی‌توان به نام خود به حساب آورد و به آن افتخار کرد و «پز» داد. این افتخاری است برای همه ایرانی‌ها.

https://shoma-weekly.ir/ogkwVB