شهرستانها

لزوم بهره گیری از ظرفیت جوانان و نخبگان استان در دولت آینده

دفتر حزب موتلفه با اشاره به بی توجهی به ظرفیت جوانان و نخبگان استان گفت: بی توجهی به این افراد باعث شده بسیاری از نخبگان و جوانان استان در دیگر استان ها فعالیت داشته باشند.
ارکانی فرد در گفتگو با هفته نامه شما، با اشاره به اینکه دفتر حزب موتلفه کار ستاد حمایت از آیت الله رئیسی را با ایجاد کارگروه ها و کمیته ها آغاز کرده است، اظهار داشت: در ستاد مرکزی استان نیز کمیته احزاب به ریاست موتلفه اسلامی تشکیل شده است که با صدور بیانیه ای برای افزایش مشارکت و آگاهی بخشی در حال پیگیری است.

دبیر حزب موتلفه استان خراسان شمالی به اولویت های این استان در دولت آینده اشاره کرد و ادامه داد: از آنجا که خراسان شمالی استانی نوپا و تازه تاسیس است از لحاظ زیرساختی و ایجاد نهادهای دولتی و حاکمیتی کمبودهای زیادی داریم.

وی نبود خط راه آهن در استان را یکی از مشکلات جدی برشمرد و گفت: سالانه بیش از 50 میلیون از جاده های این استان تردد می کنند، این در حالی است که نبود خط راه آهن و کمبود زیرساخت های جادهای مردم را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

ارکانی فرد در ادامه رفع مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان را مهمترین مطالبات از دولت آینده برشمرد و تصریح کرد: راه اندازی، احیاء و فعال سازی کارخانجاتی که می توانند فعال شوند بایستی مورد حمایت قرار گیرند تا وضع معیشتی بهبود یابد.

دبیر حزب موتلفه استان خراسان شمالی تامین مسکن جوانان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت اقلیمی، کشاورزی و دامداری مناسبی که در خراسان شمالی وجود دارد دولت آینده می تواند از آنها برای تامین معیشت و بهبود وضع اقتصادی مردم این استان استفاده کند.

وی با اشاره به بی توجهی به ظرفیت جوانان و نخبگان استان گفت: بی توجهی به این افراد باعث شده بسیاری از نخبگان و جوانان استان در دیگر استان ها فعالیت داشته باشند.

https://shoma-weekly.ir/iCQJLK