شهرستانها

لزوم ایجاد فضای سالم انتخاباتی و پرهیز از التهاب

باید با پرهیز از هیجانات کاذب در نشر مطالب امانت داری را رعایت نمود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به لزوم ایجاد فضای سالم انتخاباتی و پرهیز از التهاب توسط رسانه های گروهی گفت: باید با پرهیز از هیجانات کاذب در نشر مطالب امانت داری را رعایت نمود. وی افزود: ما در استان کرمان بر اساس سازو کار و ضوابط جبهه متحد اصولگرایان کشور عمل می کنیم و سعی شده است تا تمام اضلاع اصولگرایی را زیر یک چتر جمع کنیم، البته باید توجه داشت که هیچ وقت نمی توان صددرصد افراد را جذب کرد اما تلاش ما جذب حداکثری طیف های اصولگراست.
احمد علی مقدم که با خبرنگاران سخن می گفت ، در پاسخ به سئوالی گفت: قصد ما در جبهه متحد اصولگرایان انتخاب کاندیدای اصلح مقبول از بین کاندیداهای صالح موجود است.
وی با اشاره به لزوم رعایت تقوای سیاسی گفت: کاندیداهای انتخابات نباید یکدیگر را تخریب کنند و باید از فاز شخص محوری وارد فاز برنامه محوری شوند.
مقدم در ادامه به انتخابات دوره هشتم مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: علت اصلی اینکه در آن دوره از انتخابات، نتوانستیم کلیه کرسی های حوزه های انتخابیه استان کرمان را بدست آوریم ، عدم "حفظ وحدت” در بین اصولگرایان بود.
این فعال سیاسی افزود: متأسفانه در آن دوره برخی کاندیداها حاضر به کناره گیری نشدند و با شکسته شدن آرای اصولگرایان ، درنهایت کاندیداهای اصلاح طلب با رأی کمی به مجلس راه یافتند.
سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان کرمان  اظهارداشت: در انتخابات امسال اگر وحدت بطور کامل در بین اصولگرایان ایجاد شود حتماًدر کلیه حوزه های انتخابیه استان کرمان پیروز انتخابات خواهیم بود.
وی در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگار حدیث کرمان گفت: از بین کاندیداهای اصولگرا در اکثر شهرستان های استان میثاق نامه ای با توجه به معیارهای اصلی که همان منشور جامعتین است اخذ شده است و بر اساس آن عمل خواهد شد. او گفت: در حوزه بافق میثاق نامه اخذ شده است و در حوزه جیرفت در حال اخذ میثاق نامه از کاندیداها هستیم.
مقدم در پاسخ به سئوالی پیرامون تأمین منابع مالی تشکل متبوعش گفت: ما بخش اعظم منابع مالی خود را از محل کمک های مردمی، خیّرین و طرفداران تأمین خواهیم کرد.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان در ادامه گفت: ما در حال رصد کردن کلیه مسائل و اخبار هستیم و همه احتمالات را مد نظر داریم.
او در پاسخ به سئوال "کرمان نیوز” پیرامون اینکه آیا کاندیدهای مورد تایید شما می توانند ستاد انتخاباتی جداگانه ای داشته باشند، گفت: کاندیداهایی که از سوی جبهه متحد انتخاب می شوند باید سازوکار جبهه متحد را رعایت و با آن هماهنگ باشند. وی افزود: در حوزه انتخابیه ای که 2 کاندیدا مدنظر است نیز تصمیم بر آن است که 2 نفر با هم و با یک لیست کار تبلیغاتی انجام دهند و ضوابط و دستورالعمل ها را رعایت نمایند.

https://shoma-weekly.ir/g4MG6W