شهرستانها

لباس سیاست و اقتصاد برای بعضی‌ها بسیار بزرگ است

دبیر حزب موتلفه اسلامی همدان با بیان اینکه برخی فقط یادگرفته‌اند که تمجید و ستایش بشنوند و انتقاد را برنمـی‌تابند، عنوان داشت‌: لباس سیاست و اقتصاد برای بعضی‌ها بسیار بزرگ است لذا بهتر است این لباس را از تن خارج سازند.

 دبیر حزب موتلفه اسلامی همدان با بیان اینکه برخی فقط یادگرفتهاند که تمجید و ستایش بشنوند و انتقاد را برنمـیتابند، عنوان داشت: لباس سیاست و اقتصاد برای بعضیها بسیار بزرگ است لذا بهتر است این لباس را از تن خارج سازند.

الفت خاطرنشان کرد: تیغ نظارت بر ادارات و بانکها، قیمتها و ... بسیار کند شده به نحوی که حتی بر خودش هم اثر ندارد چه رسد به متخلفان!

دبیر حزب موتلفه استان همدان با بیان اینکه تورم و گرانیها بیسابقه است و فاصلهها روز به روز بیشتر میشود، گفت: چرا اقتصاد ما این همه نوسان دارد؟ برای ساماندهی بخش کشاورزی و دانشگاهی چه کردهاید؟ چرا عرضه و تقاضا در این بخشها همخوانی ندارد؟ چه برنامهای برای توسعه استان دارید؟ چرا نظارت در همه امور تا به این اندازه ضعیف است و چرا ولنگاری فرهنگی حاکم بر جامعه است؟

دبیر حزب موتلفه استان همدان با بیان اینکه در حوزه فرهنگ صدای گام‌های شیطان را می‌شنوم، متذکر شد‌: آیا آقایان صدا وسیما، آموزش و پرورش، ارشاد و متولیان تعلیم و تربیت این صدا را نمی‌شنوند؟


https://shoma-weekly.ir/Yyfer0