شهرستانها

لازم است هیئت رئیسه اصناف همدان مجددا انتخاب شود

افرادی که از زنان آرایش کرده در محل کار خود به عنوان منشی استفاده کرده چطور می‌توانند خیرخواه و مصلحت اندیش باشند. بنابراین، انتخابات هیئت رئیسه اصناف همدان باید مجددا برگزار شود.
محمود الفت دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان با تاکید براینکه فرهنگ نمود رفتاری میطلبد خواستار ابطال و برگزاری مجدد انتخابات هیئت رئیسه اصناف همدان در شهر همدان شد.

الفت اظهار داشت: برخی به جای همگرایی به سمت واگرایی میروند و برای تطهیر خود مرتب دولت های گذشته را غیر منصفانه تخریب کرده و بر طبل اختلاف و دو دستگی میکوبند که این موجب شکاف بین مردم میشود.

وی افزود: در عین حال هر دولتی که آمده و خواهد آمد نقاط ضعف و قوتی دارد و انصاف آنجاست که اگر
نقطه
ضعفی گفته میشود نقطه قوت آن نیز ذکر شود و سعی کنیم وحدت و یکدلیرا پیشه کرده و در زمین دشمن بازی نکنیم و از تاریخ عبرت بگیریم که در طول تاریخ ثابت شده که عامل پیروزیمان وحدت کلمه و عامل شکست، اختلاف و شک و دودلی بوده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه در جامعه بازاری همدان باید افراد مذهبی و متدین روند کار را به دست بگیرند اما این امر به دست افرادی با پیشینه نامشخص و به دور از منش مذهبی افتاده است، ادامه داد: انتخابات هیئت رئیسه اصناف همدان مغبون است و اصناف معامله طلا کردهاند و مس به دست آوردهاند بنابراین صلاحیت برگزاری انتخابات اصناف همدان مورد تایید نیست.

الفت افزود: افرادی که از زنان آرایش کرده در محل کار خود به عنوان منشی استفاده کرده چطور میتوانند خیرخواه و مصلحت اندیش باشند. بنابراین، انتخابات هیئت رئیسه اصناف همدان باید مجددا برگزار شود.

https://shoma-weekly.ir/BpO1bF