شهرستانها

لازم است منسوب به شهید والامقام مطهری از سخیف گویی بپرهیزد

حسن خرمیان دبیر استان سمنان گفت: متاسفانه به استهزاء گرفتن مقام والای علی ابن موسی الرضا (ع) توسط علی مطهری اظهار سخیف دیگری بود که از ایشان سرزد. لازم است ایشان که منسوب به شهید والامقام مطهری است از سخیف گویی بپرهیزد.

حسن خرمیان دبیر استان سمنان گفت: متاسفانه به استهزاء گرفتن مقام والای علی ابن موسی الرضا (ع) توسط علی مطهری اظهار سخیف دیگری بود که از ایشان سرزد. لازم است ایشان که منسوب به شهید والامقام مطهری است از سخیف گویی بپرهیزد.

وی درپی اظهارات بی مغز علی مطهری در دانشگاه سمنان، اظهار کرد: اهانت به ساحت مقدس حضرت ثامن الحجج امام رضا علیه السلام در دانشگاه سمنان و نیز دیگر صحبت های هنجارشکنانه وی گرچه برای جامعه اسلامی ما دردآور است لیکن نشان از سابقه طولانی نامبرده در اینگونه اظهارات دارد.

دبیر حزب موتلفه استان حادثه کربلا را الگویی جهانی عنوان و بیان کرد: در حادثه کربلا که الگوی همه انقلاب ها وبخصوص الگوی انقلاب اسلامی مابوده است ، چیزی که کاملا مشهود است عدم تعامل با دشمن است وآنچه که درکربلا دیده شد مبارزه با استکبار و مقابله جبهه حق با باطل بود.

خرمیان ادامه داد: آیا تکرار کلام رفع حصر از
فتنه گرانی که خود با سکوتشان کار خود را تایید کرده اند، ادای دین نسبت به سوگند نامه روزهای آغازین مجلس است؟ یا اینکه زیرپا گذاشتن بخش مهمی از قانون اساسی محسوب می شود؟

وی افزود: ما از آقای علی مطهری سوال میکنیم آیا تنها ماموریت شما این است که به نقاط مختلف کشور سفر کنید و فتنه گران را حمایت کنید و موجب تضعیف نظام و ولی فقیه شوید؟

این فعال سیاسی در استان گفت: شما چه جوابی درمورد حقوق های نجومی مدیران رده بالای دولت تدبیر و امید که آبروی این دولت را زیر سوال برده است دارید؟ همان دولتی که برای ایجاد آرامش درجامعه و احقاق حقوق مردم به میدان آمد.

خرمیان خاطرنشان کرد: اینگونه افراد بهتر است به جای پرداختن به امور واهی بهتر است در خصوص قرارداد ننگین کرسنت و نیز اختلاس 8 هزار میلیاری که در صندوق ذخیره فرهنگیان اتفاق افتاد که به طور متوسط از هر خانواده فرهنگیان 8 میلیون تومان دزدیده شده است سخن به میان آورند.

دبیر سمنان اضافه کرد: آقای علی مطهری با ابراز اینگونه صحبتها به دوقطبی شدن جامعه دامن می زند که در این صورت صدمات جبران ناپذیری متوجه نظام اسلامی خواهد شد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان سمنان اظهار داشت: ما موضوع پرداختن به مسئله رفع حصر از نگاه بعضی از افراد بی بصیرت را فراهم کردن بستر فتنه درکشور می دانیم و از این افراد که نماینده مردم در مجلس هستند می خواهیم در راه احقاق حقوق مردم تلاش و اصرار نابخردانه بر تقابل با رهبری معظم انقلاب نداشته باشند که ما ضمن محکوم کردن اینگونه
یاوه گویی ها از جانب هر شخصی که باشد ، برخورد فوری و قاطع مسئولین محترم را خواستاریم تا ان شاءاله پایانی باشد بر تفرقه افکنی وفتنه گری حامیان فتنه در کشور عزیزمان ایران اسلامی. وی عملکرد دولت را نیز مورد نقد قرار داد و ابراز کرد: بسیار موارد وجود دارد و حاکی از آن است که کلید جناب آقای روحانی به جای باز کردن قفل مشکلات، قفل صندوق بیت المال را برای سرمایه دار ها باز کرده است.

https://shoma-weekly.ir/lmVEeJ