ورزش

قهرمان واقعی

بانوی ملی پوش ووشو ایران که در مسابقات قهرمانی جهان، با وجود مصدومیت در دیدار نهایی به مسابقه ادامه داد وضعیت جسمی چندان خوبی ندارد

 

فردوس عادلی پور- بانوی ملی پوش ووشو ایران که در مسابقات قهرمانی جهان، با وجود مصدومیت در دیدار نهایی به مسابقه ادامه داد وضعیت جسمی چندان خوبی ندارد. الهه منصوریان گفته:  عکس سی تی اسکن نشان داد که شش استخوان در ناحیه سمت راست صورتم شکسته و هم اکنون درد زیادی دارم، همچنین این ناحیه و چشم راستم کاملا کبود است. شاید هم نیاز به جراحی پیدا کنم. جراحت او در مبارزه باحریف کره ای بوده که  در یکی از صحنهها، پاشنه پای این حریف قدر به صورت او خورده که منجر به آسیب دیدگی شدید شده است. منصوریان هم مبارزه اش را این گونه توصیف می کند: در حالی که خونریزی داشتم، اجازه ندادم داوران خونریزی من را ببینند تا احیانا با رأی آنها، مسابقه به سود حریف به اتمام برسد، در برخی اوقات خونی که از ناحیه دهان داشتم را فرو می دادم تا نمایان نشود! با این فکر که دوست نداشتم پرچمی بالای پرچم ایران قرار بگیرد به مبارزه ادامه دادم تا قهرمان شوم.

 

آرزو بر کاپیتان عیب نیست

جواد نکونام نامزد دریافت عنوان برترین بازیکن فوتبال آسیا شد. جواد آقا  پیشتر گفته بود دریافت عنوان برترین بازیکن فوتبال آسیا از آرزوهایش است. می گویند حضور به همراه تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به همراه تیم استقلال شانس نکونام را برای کسب عنوان برترین بازیکن سال آسیا بالا برده است. ضمن اینکه با توجه به انتخاب «لی کئون هو» از کرهجنوبی در سال 2012 به عنوان برترین بازیکن سال آسیا، احتمال اینکه این جایزه به کاپیتان تیم ملی ایران برسد، زیاد است. حالا ما مانده ایم که چرا نکو که این همه سال بازی های درخشان داشته، رها شده و امسال به او توجه شده است؟

 

آخر  بازی

از بازی پیشکسوتان پرسپولیس با ستارگان میلان بشنوید. می گویند صحبت از حضور پژمان است. همان پژمان دوباره معروف شده. کریم باقری هم شاید بیاید و شاید نیاید! اما علی دایی گفته معلوم نیست بیاید.
می
گویند پروین سرمربی پرسپولیس است. مهدوی کیا هم باید! در این بازی خداحافظی کند چون میلانی ها نصف هامبورگ پول خواسته اند. چقدر؟ نپرسید که نگفته اند، اما گفته اند اگر صدهزار تابیایند ورزشگاه، بخش زیادی از این پول جبران می شود. میلانی ها هم قول داده اند که در آمد این بازی را به یک مرکز خیریه از نوع ایتالیایی اهدا کنند. مالدینی و باره سی و بوبان و ماسارو هم هستند. چه شود؟ بازی به این میگن ها!

 

https://shoma-weekly.ir/SVg2cG