ورزش

«قهرمانی» از لیگ چهاردهم «با قدرت» برمی‌گردد!

فکر می‌کردیم مبارزه با فساد و آلودگی در فوتبال امری واجب و لازم است که بنابر پیگیری نهادهای ذیربط و درخواست عمومی اهالی این رشته باید مورد توجه قرار بگیرد. تصور می‌کردیم وعده وعیدهای مسئولان امر برای مبارزه با فساد و ریشه کن کردن مفسدان و خاطیان از حالت شعار به عمل در آمده و شاهد برخورد قاطعانه با جریانات آلوده در فوتبال باشیم که سالهاست بحث دخالت این جریان در نتایج فوتبال ورد زبان‌ها است.
فکر میکردیم مبارزه با فساد و آلودگی در فوتبال امری واجب و لازم است که بنابر پیگیری نهادهای ذیربط و درخواست عمومی اهالی این رشته باید مورد توجه قرار بگیرد.  تصور میکردیم وعده وعیدهای مسئولان امر برای مبارزه با فساد و ریشه کن کردن مفسدان و خاطیان از حالت شعار به عمل در آمده و شاهد برخورد قاطعانه با جریانات آلوده در فوتبال باشیم که سالهاست بحث دخالت این جریان در نتایج فوتبال ورد زبانها است.

فکر میکردیم پاکسازی جامعه داوری فوتبال از افراد فاسد در دستور کار کمیته انضباطی و سایر مسئولان فدراسیون فوتبال قرار بگیرد ولی نه تنها دست و پای این عناصر آلوده قطع نشد بلکه یک محرومیت نصف و نیمه اعلام شد که تازه جای اعتراضی به کمیته استیناف را هم دارد!تصور میکردیم «محسن قهرمانی» دندان خدمت به جامعه داوری و فوتبال را کنده و دنبال کار دیگری برود، اما وقتی راوی موثق خبر آورد همین فرد خاطی – بنابر حکم صادر شده کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال  در سودای بازگشت به فوتبال در لیگ چهاردهم به سر برده و وعده و وعیدهایی نیز به وی داده شده است کمی تا قسمتی شاخ در آوردیم!

فکر میکردیم «محسن قهرمانی»، «مرتضی کریمی» و سایر متخلفان امر داوری مادامالعمر محروم شوند، اما چنین نشد که نشد.تصور میکردیم مسئولان کنونی کمیته داوران و دپارتمان داوری با محرز شدن زد و بند داوری از جانب کمیته انضباطی با شهامت به اشتباه زیر مجموعهشان اعتراف و خود نیز استعفا دهند بلکه کمی از التهاب کنونی بکاهند.اما همه این تصورات و افکار با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رنگ باخت. از همه اینها جالبتر رأی این کمیته در باره مسببین تخلف پرونده «محسن قهرمانی» است. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال «رستم زندی» سرپرست باشگاه راهآهن بعنوان رشوه دهنده به «محسن قهرمانی» را 10 ماه محروم کرده و همین طور رشوه گیرنده یا همان «محسن قهرمانی» را فقط 8 ماه با محرومیت مواجه ساخته است اما «مسعود اکبری» عکاس بخت برگشته و کارمند باشگاه مورد اشاره را 2 سال از حضور در میادین فوتبالی محروم ساخته است تا بار دیگر در این فوتبال ثابت شود؛

«هر چه بی پناهتر و مظلومتر ... محرومتر!»

https://shoma-weekly.ir/OKyu8t