شهرستانها

قدرت نرم انقلاب اسلامی و اقرار اوباما

در این سفر هرچند اوباما گفت که ما در فکر براندازی جمهوری اسلامی نیستیم اما این امتیازی برای ما در برنداشت زیرا به گفته سردار سلیمانی چون قدرت تغییر هویت اسلامی ما را ندارند مجبورند این حرف را بزنند.بی شک ایثارگری جانانه رزمندگان اسلامی در دوران دفاع مقدس، فرمایشات حیاتبخش مقام معظم رهبری و صبر و تحملی که وفاداران به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته‌اند منشا این اقرار رئیس جمهوری آمریکا شده است.اگر ما از جبهه مقاومت دفاع و رژیم اشغالگر قدس را رسوا نمی‌کردیم این امتیاز نصیب ما نمی‌شد.

سفراخیر دکتر حسن روحانی رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران به آمریکا با تحلیلهای مختلفی همراه بود. عدهای بسیار خوشبین و راضی بودندکه مثلاً حاکمان آمریکا و همپیمانان آنها ملاقات با هیئت ایرانی را مثبت ارزیابی کردهاند. بنابر این جنایات مکرر این دولت ستمکار را باید فراموش نمود و برخی نیز بسیار بدبینی از خود نشان دادند. گروهی نیز بر زبان بیان کردندکه آیا باز هم شعار مرگ بر آمریکا را باید تکرار نمود و...؟آنچه مسلم است حرف آخر رامقام معظم رهبری میزند و معظم له ضمن فرمایشاتی به نرمش قهرمانانه اشاره فرمودند.

آقای روحانی میداندکه طبق فرمایش قرآن یک مسلمان باید به این دستور خدا که «وجاد لهم بالتی هی احسن» عمل نماید.در عین حال ایشان و همه میدانندکه فرمایشات امام سرلوحه کار ما باید باشد.

امامی که در پاسخ به مخالفین مبارزه با آمریکا فرمودندکه: «نکته مهمی که همه ما باید به آن توجه کنیم و آن را اصل و اساس سیاست خود با بیگانگان قرار دهیم این است که دشمنان ما جهانخواران تا کی و تا کجا ما را تحمل میکنندو تا چه مرزی استقلال و آزادی ما راقبول دارند. به یقین آنان مرزی جز عدول از همه هویتها و ارزشهای معنوی و الهیمان نمیشناسند. به گفته قرآن کریم هرگز دست از مقاتله و ستیز با شما بر نمیدارند.

مگر اینکه شما را از دینتان برگردانند.ما چه بخواهیم و چه نخواهیم صهیونیستها و آمریکا و... در تعقیب ما هستند تا هویت دینی و شرافت
مکتبی
مان را لکهدار نمایند. منافع آمریکا نه یک ایران با هویت ایرانی اسلامی، بلکه ایرانی که شناسنامهاش را آمریکا صادر کند. ایرانی که ارابه سیاست آمریکا را بکشد.» (صحیفه نور، جلد20)در این سفر هرچند اوباما گفت که ما در فکر براندازی جمهوری اسلامی نیستیم اما این امتیازی برای ما در برنداشت زیرا به گفته سردار سلیمانی چون قدرت تغییر هویت اسلامی ما را ندارند مجبورند این حرف را بزنند.بی شک ایثارگری جانانه رزمندگان اسلامی در دوران دفاع مقدس، فرمایشات حیاتبخش مقام معظم رهبری و صبر و تحملی که وفاداران به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتهاند منشا این اقرار رئیس جمهوری آمریکا شده است.اگر ما از جبهه مقاومت دفاع و رژیم  اشغالگر قدس را رسوا نمیکردیم این امتیاز نصیب ما نمیشد.

بنابر این ضرورت دارد تا همچنان به وصیت نامه الهی سیاسی امام و رهنمودهای مقام معظم رهبری پایبند باشیم و از جبهه ها و همه انقلابیون دفاع کنیم تا انشاء اله همچنان با عزت باقی بمانیم و برای ملتهای محروم و مظلوم جهان الگویی از استقلال و آزاداندیشی باشیم.

*دبیرحزب موتلفه استان خوزستان

https://shoma-weekly.ir/9VavuF