شهرستانها

قدرت خرید مردم برخلاف شعار های دولت، پایین آمده است

دبیر حزب موتلفه استان خوزستان گفت:ما در استان خوزستان موضوع بهبود معیشتی را آنگونه که باید، احساس نمی کنیم و درست است که شعار پایین آمدن درصدی از تورم را از مسئولین می شنویم لیکن پایین بودن قدرت خرید مردم چیز دیگری را می گوید.
دبیر حزب موتلفه استان خوزستان گفت: مشکلات اقتصادی اکنون عمده ترین نگرانی های مردم ما است باید در اولویت اول رفع مشکلات باشد.

سیدموسی بلادیان دبیر حزب موتلفه اسلامی خوزستان گفت: درست است که کشور ما از طرف دشمنان مان تحت فشار تحریمی است ، معذالک بیتدبیری و شعارهای توخالی دولتمردان و نمایندگان مجلس خود مزیدی بر علت شده است.

وی افزود: چند سالی هست که رهبر معظم انقلاب در پیامهای سال نو بسیار تأکید بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی دارند و متأسفانه دولتیان و مجلسیان بیشتر شعار آن را میدهند و اقدام مؤثر و مطلوبی نداشتهاند.

بلادیان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در ۲۹ بهمن سال ۱۳۹۲ سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی را به روسای قوا و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ کرده و قوای کشور را به اجرای بیدرنگ و بازمان بندی مشخص این سیاستها ملزم نمودند. و معظم له اجرای این سیاستها را عامل رفع مشکلات اقتصادی کشور و عقبنشینی درزمینه جنگ تمام عیار اقتصادی علیه ملت ایران دانستند اما متأسفانه باگذشت پنج سال از ابلاغ این سیاستها، رهبر انقلاب از اجرایی نشدن این سیاستها بهصورت کامل و دقیق ناراضی بوده و طی تذکرات متعددی این موضوع را اعلام کردهاند.

وی ادامه داد: ما در استان خوزستان موضوع بهبود معیشتی را آنگونه که باید، احساس نمی کنیم و درست است که شعار پایین آمدن درصدی از تورم را از مسئولین می شنویم لیکن پایین بودن قدرت خرید مردم چیز دیگری را می گوید.

دبیر حزب در استان اظهار کرد: امید است مراقبت شود که تا رهنمودهای مقام معظم رهبری با جدیت تمام دنبال شود. و بهخصوص به تقویت تولید ملی توجه ویژه صورت گیرد. بیشک اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری خوب توجه میشد ما اکنون شاهد سیل تحصیلکردههای بیکار، گرانیهای افسارگسیخته، کاهش شدید ارزش پول ملی و ... نبودیم.

بلادیان اذعان کرد: ما از نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی به جد می خواهیم به تعهداتشان که موقع انتخابات به مردم داده اند وفادارانه عمل کنند و برای مهار تورم و گرانی فکر اساسی کنند

وی در خاتمه گفت: امیدواریم نمایندگان مردم در عمل مجری سفارشهای رهبر عزیز انقلاب باشند و حداقل در این ایام باقیمانده مسئولیتشان مصمم و با توکل به خدا سعی بر آن دارند که در جهت اجرای دقیق منویات مقام معظم رهبری باشند و مردم هم برای انتخابات آینده با توکل به خدا و احساس مسئولیت شرعی به کسانی رأی دهند که توجه به معیشت مردم سرلوحه کارهای آنان باشد.

https://shoma-weekly.ir/0QNXlP