شهرستانها

قداست دهه فجر را آلوده نکنید

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی هرمزگان گفت: همه وظیفه‌داریم مانع شویم تا با برنامه‌های نامناسب، قداست فجر انقلاب آلوده نشود.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی هرمزگان گفت: همه وظیفهداریم مانع شویم تا با برنامههای نامناسب، قداست فجر انقلاب آلوده نشود.

ابراهیم معتمدی در گفتگو با خبرنگار هفتهنامه شما اظهار داشت: ایام فجر انقلاب اسلامی خود مقدمهای بود برای رسیدن به اهداف مهم و از پیش تعیینشده امام راحل و انشاء الله همین امر میتواند زمینه ظهور حضرت
ولی
عصر (عج) را فراهم کند.

وی افزود: از خاطرات بهیادماندنی ایام دهه فجر، ورود حضرت امام خمینی به میهن اسلامی است که در آن ایثار، ازخودگذشتگی و تلاش برای رهایی ملت تحت ستم ایران از ظلم و استکبار مشهود بود.

معتمدی بیان کرد: اسلام ما سالها در زیر سلطه جباران روزگار ایام خود را سپری کرد و بدون شک در دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی کشورمان، اسلام رویشی دوباره یافت و در تاریخ ایران، نقطهای تعیینکننده و بیمانند است و به لطف خدا این رویشها همچنان ادامه دارد. وی خاطرنشان کرد: در شهرستانهای استان، مردم به یاد روزهای شور و شعور انقلابی از هیجانات خاصی برخوردارند و به هر شکلی در برنامههای مختلف جشنهای مربوط به دهه فجر حضور دارند.

معتمدی در ادامه عنوان کرد: ولی آنچه باعث نگرانی گروههای مذهبی شده و در محافل مردمی و نهادهای انقلابی مورد اعتراض واقعشده، این است که از برخی زنان آوازخوان برای اجرای برنامههای دهه فجر دعوت بهعملآمده و از قرار معلوم از اجرای در بین مردان نامحرم هم ابایی ندارند. لذا همه وظیفهداریم مانع شویم تا با برنامههای نامناسب، قداست فجر انقلاب آلوده نشود.

وی اضافه کرد: به نظر میرسد این ابتکار نابجا از طرف یکی از اعضای شورای شهر بندرعباس که خود در عرصه خوانندگی فعال است صورت گرفته است

دبیر حزب مؤتلفه استان یادآور شد: آنچه مهم است اینکه به فضل الهی پیوند نسل سوم انقلاب باارزشهای انقلاب و دفاع مقدس پیوندی مستحکم و ناگسستنی است که همین امر دشمنان ما را به هراس واداشته است.

ابراهیم معتمدی در خصوص انتخابات آینده که در خردادماه سال 96 برگزار خواهد شد گفت: بر اساس اعلام استانداری، ما در هرمزگان سه انتخابات را خواهیم داشت که عبارتاند از؛ انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندورهای مجلس شورای اسلامی که در سه شهرستان غرب استان پارسیان، بندرلنگه و بستک برگزار خواهد شد؛ که امیدواریم در هر سه زمینه مسئولین اجرایی و همچنین نظارتیها بتوانند وظایف خود را بهخوبی به اجرا درآورند تا موجبات رضایت رهبر معظم انقلاب و نیز مردم عزیز استان فراهم شود.

https://shoma-weekly.ir/qftmrD