شهرستانها

قاچاق کالا در استان مرکزی به وضعیت قرمز رسیده است

با توجه به هم‌جواری استان مرکزی با پایتخت و قرار گرفتن در محورهای مواصلاتی کشور قاچاق کالا در این استان به وضعیت قرمز رسیده است. در حال حاضر استان مرکزی به ویژه شهرهای ساوه و زرندیه به جایگاه امنی برای قاچاقچیان تبدیل شده است. وی خاطرنشان کرد: در تیرماه گذشته نیروی انتظامی استان بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کرده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.
نادر مقدسی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه پیروز جنگ غزه مردم مظلوم و بیدفاع غزه هستند و توانستند با تمام وجود از خود دفاع کنند، اظهار داشت: بحث کنونی جهان اسلام، غزه و جنایاتی است که در این منطقه از جهان بدست خونخواران اسرائیلی و سرکردگانشان انجام میشود. وی افزود: به فرموده حضرت امام (ره) «فلسطین پاره تن اسلام است» و امروز نیز با تاسی از‌‌ همان بیان مبارک از مردم مظلوم فلسطین و همه مظلومان عالم دفاع خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: تحولات صحنه غزه و رقمخوردن سومین پیروزی «جبهه مقاومت و بیداری اسلامی» در سرزمینهای اشغالی حاوی پیامی بلند و پرمعنا و مفهوم برای جهانیان بهویژه «نظام سلطه و استکبار جهانی» است و معتقدیم امروز؛ پیروز واقعی و حقیقی صحنۀ نبرد و رویایی در غزه، مردم مظلوم و آواره و مقاومت اسلامی فلسطین است.

مقدسی در خصوص رشد آمار قاچاق کالا در استان مرکزی گفت: با توجه به همجواری استان مرکزی با پایتخت و قرار گرفتن در محورهای مواصلاتی کشور قاچاق کالا در این استان به وضعیت قرمز رسیده است. در حال حاضر استان مرکزی به ویژه شهرهای ساوه و زرندیه به جایگاه امنی برای قاچاقچیان تبدیل شده است. وی خاطرنشان کرد: در تیرماه گذشته نیروی انتظامی استان بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کرده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته
۲۰ درصد افزایش داشته است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه باید نگاه ویژهای نسبت به استان مرکزی داشته باشیم، گفت: رشد و شکوفایی حق مسلم استان مرکزی است که این رشد و توسعه یافتگی فقط در سایه ارتقای نیروهای فکری و متخصص انسانی حاصل خواهد شد. وی استان مرکزی را استانی صنعتی دانست که با داشتن حدود ۲۸۰۰ واحد صنعتی کوچک و بزرگ در کشور در حال فعالیت است.

https://shoma-weekly.ir/HBk5cb