شهرستانها

قابلیت‌های افراد به جای بحث‌های قومیتی در انتخابات مدنظر قرار بگیرد

بحث قومیتی یکی دیگر از معضلاتی است که در انتخابات دست و پاگیر است و در هرکدام از این چهار شهرستان وجود دارد و مانع از این می‌شود که آراء ماخوذه با هدفمندی خاص خود به صندوق‌ها ریخته شود لذا لازم است فقط قابلیت‌های افراد مدنظر رأی‌دهندگان قرار بگیرد.
غلامحسین چوبینی گفت: از نامزدهای اصولگرای چهار حوزه انتخابیه استان برای مرحله دوم حمایت میکنیم.

غلامحسین چوبینی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان فارس در گفتگو با خبرنگار هفتهنامه «شما» پیرامون انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی گفت: ما ضمن حمایت کامل از نامزدهای اصولگرای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرکدام از حوزههای انتخابیه شیراز، استهبان، داراب و ممسنی از گروهها و تشکلهای اصولگرا میخواهیم اختلافات احتمالی را کنار گذاشته و به صورتی منسجم در امر این انتخابات آتی (مرحله دوم) حضور پررنگ داشته باشند و دیگران را نیز تشویق کنند.

چوبینی افزود: بحث قومیتی یکی دیگر از معضلاتی است که در انتخابات دست و پاگیر است و در هرکدام از این چهار شهرستان وجود دارد و مانع از این میشود که آراء ماخوذه با هدفمندی خاص خود به صندوقها ریخته شود لذا لازم است فقط قابلیتهای افراد مدنظر رأیدهندگان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: از مردم عزیزمان در هرکدام از این حوزهها میخواهیم که با کاندیداهای اصولگرا همراهی کامل داشته باشند چراکه عدم اقدام مقتضی یا سکوت در این موقعیت، همگامی با رقیب محسوب میشود و این نوع عملکردن متناسب با اقتضائات نظام اسلامی ما نیست.

https://shoma-weekly.ir/0zBKmv