شهرستانها

فهرست واحد اصولگرایان استان‌ها در معرض انتخاب مردم قرار خواهد گرفت

نه‌تنها کاندیداهای احتمالی، بلکه اقشار مختلف مردم باید اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند، چه بسا جریان رقیب با مطرح‌کردن بعضی مسائل، اختلاف ایجاد کند؛ بنابراین با عنایت به توصیه مقام معظم رهبری و بعضی بزرگان و با توجه به تجربه‌های سالیان گذشته به‌ویژه انتخابات ریاست جمهوری، جریان اصولگرایی با لیست واحد در همه استان‌ها و شهرستان‌‌ها در معرض انتخاب مردم قرار می‌گیرد.
یحیی عماری گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی، جریان اصولگرا با لیست واحد به انتخابات وارد خواهد شد؛ استان ما نیز از این موضوع مستثنا نیست؛ بنابراین هماکنون در حال فراهمکردن زیرساختهای مورد نیاز بوده و مقدمات لازم را برای ایجاد همگرایی بین اصولگرایان فراهم میکنیم.

وی افزود: نهتنها کاندیداهای احتمالی، بلکه اقشار مختلف مردم باید اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند، چه بسا جریان رقیب با مطرحکردن بعضی مسائل، اختلاف ایجاد کند؛ بنابراین با عنایت به توصیه مقام معظم رهبری و بعضی بزرگان و با توجه به تجربههای سالیان گذشته بهویژه انتخابات ریاست جمهوری، جریان اصولگرایی با لیست واحد در همه استانها و شهرستان‌‌ها در معرض انتخاب مردم قرار میگیرد.

عماری با نزدیک شمردن فضای سیاسی به دیدگاههای اصولگرایی خاطرنشان کرد: به موقعیت کنونی استان و نتیجه انتخابات در این خطه امیدوار هستیم؛ چراکه میبینیم اقشار مختلف مردم از عملکرد دولت رضایت ندارند، هرچند که این موضوع مایه تاسف است؛ ولی جریان اصولگرایی را با اقبال بیشتری روبهرو میکند.

وی اضافه کرد: دولت یازدهم به وعدههای خود و برنامههای ۱۰۰ روزه تاکنون به هیچ عنوان جامه عمل نپوشانده، غافل از اینکه وعدههای دادهشده در اذهان عمومی، مطبوعات و حافظه تاریخی این ملت برای همیشه ثبت شده است.

دبیر حزب مؤتلفه استان درخصوص همسوکردن جوانان با آرمانهای حزب در استان گفت: هرکسی صاحب جریان و تفکر باشد به طور قطع جهت آشناکردن اقشار مختلف مردم بهویژه جوانان با رویکرد و خطمشی خود راهکارهای مختلفی طراحی کرده و به کار خواهد گرفت؛ در جریان اصولگرایی مقدمات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات فراهم میشود که در این راستا نشستهایی با صاحبان صنوف، دانشجویان و... داشتهایم.

این فعال سیاسی اضافه کرد: به لحاظ اینکه هماکنون دانشگاهها و وزارت علوم، در دست یک جریان مشخص است، شاید این طور به نظر برسد که ابتکار عمل در دست آنها بوده و نیروهای اصولگرا اجازهای برای شرکت در همایشهای دانشجویی نداشته باشند؛ ولی این موضوع بهمعنای غفلت و کوتاهی ما برای برقراری ارتباط با دانشجویان، جامعه دانشگاهی کشور و استانمان نیست؛ به طوری که با ورود به مجراهای دیگر با نسل جدید ارتباط برقرار کرده و پیام خود را به انحای گوناگون در همه زمینهها اعم از انتخابات، پرونده هستهای و... به گوش مخاطبان میرسانیم؛ زیرا جوانان فقط در دانشگاهها محصور نبوده، در اماکن عمومی، مساجد و... حضور دارند، با استفاده از راههای دیگر با آنها ارتباط برقرار میکنیم.

وی اضافه کرد: در انتخابات اخیر ریاستجمهوری، مجموع آرای آقای روحانی ناپلئونی یا به عبارت دیگر حداقل رای بود، در شرایط فعلی هم اگر به روزنامهها و سایتهای اصلحطلب سر بزنید خودشان ناراضی بوده و از عملکرد دولت انتقاد دارند؛ به طوری که اخیرا یکی از روزنامههای جریان اصلاحطلب اعلام کرده بود، اگر همین امروز انتخابات برگزار شود، روحانی ریزش رای خواهد داشت.

این فعال سیاسی همچنین یادآور شد: مسائل کشور و استان درهمتنیده شده است، در زمینههای مختلف از یکدیگر جدا نیستند، مثلا به طور خاص یک بار دیگر در این استان وعده احیای دریاچه ارومیه مطرح شد و ما گمان کردیم چه اتفاقی خواهد افتاد و امروز با وجود گذشت دو سال از سپریشدن ایام انتخابات، بهوضوح شاهد فرافکنی در این خصوص هستیم که میگویند احیای دریاچه ارومیه بیش از ۱۶ سال زمان نیاز دارد.

دبیر حزب مؤتلفه استان در ادامه خاطرنشان کرد: از رهبر معظم انقلاب به خاطر اینکه فردی جوان، پرکار، متعهد فرهیخته علمی و دانشگاهی را بهعنوان امام جمعه ارومیه انتخاب کردهاند، تشکر میکنیم. حجتالاسلام قریشی با محافل مختلف، چهرههای علمی و افراد کارکشته در عالم سیاست ارتباط سازندهای دارند، همچنین بهدلیل مطرحکردن مباحث قرآنی، سیاسی و علمی در تریبونهای نماز جمعه اقشار زیادی به صفوف نمازهای جمعه میپیوندند. از طرف دیگر باید بگویم نقش امام جمعه ارومیه در توسعه استان، همگرایی جریانهای مختلف در محدوده نظام با لحاظ خطوط قرمز محسوس است.

https://shoma-weekly.ir/AtRWkk